نشست هماهنگی سپاه با نیروی انتظامی پیرامون گشت‌های عملیاتی بسیج در تربت حیدریه برگزار شد

نشست هماهنگی و تعامل سپاه با نیروی انتظامی در راستای گشت‌های عملیاتی بسیج با حضور افسران ارشد در شهرستان تربت حیدریه برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۲۲۸۲۹
|
۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، در این نشست دادستان تربت حیدریه طی سخنانی کوتاه بر قانون محوری و قانون مداری تاکید کرد و افزود: باید در فرایند اجرای گشت های عملیاتی همه چیز بر مدار قانون انجام گیرد و چناچه کسی عمداٌ تخلفی در این خصوص انجام دهد به طور یقین مخالف نظام جمهروی اسلامی ایران است.

حسین مسرور نعیمی ادامه داد: اگر در برخودی، لازم است چاشنی صلابت اجرا شود مانعی نیست اما این برخورد باید در محور قانون باشد و نباید پا را فراتر از آن بگذاریم.

وی گفت: فرمان 8 ماده ای مقام معظم رهبری در اجرای قانون همه چیز را برای ما به حجیت رسانده و همه نیز باید تابع قانون باشیم.

مسرور وقوع فتنه 88 را ناشی از قانون گریزی خواص جامعه و سران فتنه عنوان کرد و افزود: اگر معترضین به نتیج آرا از طریق قانونی اعتراض خود را دنبال می کردند دیگر چنین اتفاقی نمی افتد و این میزان هزینه سنگین بر نظام تحمیل نمی شد.

دادستان تربت حیدریه قانون بد را بهتر از بی قانونی دانست و افزود: همه ما در دستگاه قضا، بسیج و نیروی انتظامی نماینده نظام مقدس جمهروی اسلامی ایران هستیم و اگر در برخوردی خلاف قانون عمل کردیم تبعات منفی برای انقلاب و نظام خواهد داشت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار