حمیدرضاپورنوروز
جلسه پشتیبانی راهیان نور دانش آموزی استان ایلام/
سید صادق حسینی گفت: استقبال حداکثری از زائرین اربعین حسینی و راهیان نور کشور به مناطق عملیاتی استان ایلام راهی برای توسعه بیشتر استان خواهد بود.
کد خبر: ۸۶۲۲۸۰۲
|
۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) در جلسه پشتیبان اردوی راهیان نور دانش آموزان ایلام اظهار کرد: اردوی راهیان نور یک حرکت فرهنگی بزرگ است که دژ محکمی در برابر تهاجم فرهنگی ایجاد می کند.

وی با بیان اینکه اگر اردوهای راهیان نور فرهنگی محور باشند اثرگذاری بیشتری در بر خواهد داشت؛ گفت: تا کنون اعزام کاروان های راهیان نور پسران در مقاطع مختلف انجام شده است.

فرمانده سپاه استان ایلام ادامه داد: بعد از اعزام اردو های راهیان نور دختر ان ، انتخابات کشور آغاز می شود و بعد از انجام انتخابات این اردو ها تا پایان اسفند ماه در رده های مختلف دانش آموزی، دانشجویی و محلات ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه در جنوب استان ایلام تمام خدمات برای پذیرایی از این زائرین مناطق عملیاتی فراهم شده است؛ افزود: همت و توجه به این موضوع ارزشمند فرهنگی بزرگترین سرمایه برای اجرای هر چه بهتر کاروان های راهیان نور خواهد بود.

سردار حسینی گفت: اردو های راهیان نور یک الی دو روزه اجرای می شود که برای تحول بیشتر، دانش آموزان شهرستان مهران و دهلران را به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام کنیم.

فرمانده های سپاه امیرالمومنین(ع) با بیان اینکه سال گذشته در اعزام راهیان نور ، مقام برتر در بین استانهای کشور را داشتیم بیان کرد: از صدا وسیمای استان ایلام تشکر می کنیم که دلسوزانه و با جدیت در ساخت و پخش مستند های راهیان نور همکاری کردند.

سید صادق حسینی ادامه داد: استقبال حداکثری از زائرین اربعین حسینی و راهیان نور کشور به مناطق عملیاتی استان ایلام راهی برای توسعه بیشتر استان خواهد بود.

فرمانده سپاه استان ایلام در آخر با اشاره به اینکه یادمان قلاویزان نزدیک پایانه مرزی و دروازه عتبات عالیات است بیان کرد: اگر با کمک سازمان حج و زیارت بتوانیم زائرین عتبات عالیات را برای بازدید از منطقه عملیاتی قلاویزان سوق بدهیم ، برنامه شایسته ای انجام داده ایم.

ارسال نظرات