خبرهای داغ:
پیشکسوت دفاع مقدس گفت: معرفت، عشق، اطاعت و سبقت پلکانی که شهدا را به اوج معنویت رساند اما گاهی ما حرکت می کنیم که به قله برسیم ولی وسط های قله نه توان بدنی و نه روحی داریم.
کد خبر: ۸۶۲۲۷۶۷
|
۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، برزگر از راویان دفاع مقدس در یادواره شهدا که در مسجد امام حسین (علیه السلام) بیرجند برگزار شد گفت: شهدا نیاز به برگزاری یادواره ندارند این ما هستیم که هر چند مدتی نیاز داریم که بر سر سفره شهدای والامقام مهمان شویم.

برزگر بیان کرد: باید بدانیم که شهدا نظاره گر اعمال ما هستند و طبق فرمایش خداوند زنده هستند و ما را می بینند گاهی ما حرکت می کنیم که به قله برسیم ولی وسط های قله نه توان بدنی و نه روحی داریم.

وی ادامه داد: شهدا این نردبان را طی کرده و به نوک قله رسیده اند، اولین پله ای که شهدا طی کرده اند پله ی معرفت است معرفت نسبت به خداوند، ائمه، انقلاب اسلامی، امام و با این معرفت به بالا حرکت کرده اند.

پیشکسوت دوران دفاع مقدس افزود: دومین پله طی شده توسط شهدا محبت و عشق است محبت و عشق نسبت به خداوند که نمونه آن شکنجه هایی است که شهدا در طی دوران اسارت خود دیده اند این محبت و عشق شهدا برای ما دارای پیام است.

برزگر اظهار کرد: پله سومی که شهدا گذراندند اطاعت از فرمان خدا و ولی خدا است، اطاعتی که خداوند در سوره نسا آیه 59 بیان کرده است و آخرین پله تا رسیدن به قله معرفت، پله ی سبقت است که شهدا طی کرده و به اوج معنویت رسیده اند.

وی گفت: مواظب باشید شناخت انسانها کار سختی است ما باید حق را بشناسیم و لازمه این شناخت داشتن بصیرت است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها