خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج رسانه خوزستان گفت: برگزیدگان نخستین جشنواره "۹ دی در آیینه رسانه" روز سه شنبه ۲۹ دی ماه تقدیر می شوند.
کد خبر: ۸۶۲۲۷۴۰
|
۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ،عادل نوروزیان اظهار داشت: سازمان بسیج رسانه خوزستان چندی پیش در راستای پرداختن دوچندان و انعکاس هر چه باشکوه تر حماسه 9 دی جشنواره ای تحت عنوان "9 دی در آیینه رسانه" برگزار نمود که با استقبال اصحاب رسانه استان مواجه و تعداد قابل توجهی از آثار به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد.

وی افزود: پس از ارزیابی آثار ارسالی، تعداد 10 نفر به عنوان برگزیدگان نخستین دوره این جشنواره انتخاب شدند که روز سه شنبه 29 دی ماه طی مراسمی با حضور مسئولان استانی که از ساعت 9:30 صبح در سالن جلسات مجتمع فجر واقع در ملی راه برگزار می شود، از آنها تقدیر به عمل می آید.

مسئول سازمان بسیج رسانه خوزستان با دعوت از تمامی خبرنگاران برای حضور در این برنامه، عنوان کرد: همچنین در حاشیه این مراسم به خبرنگارانی که در این مدت همکاری و تعامل مناسبی در پوشش اخبار این سازمان داشته و در برنامه های آن بیشترین حضور را داشته اند نیز هدایایی به رسم یادبود اهدا می شود.

نوروزیان در پایان تاکید کرد: علاقمندان جهت دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند در ساعات اداری با روابط عمومی سازمان به شماره 32931909 تماس حاصل کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها