فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران:

همایش فرماندهان پایگاه‌های بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در مشهد برگزار می‌شود

فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران از برگزاری همایش فرماندهان پایگاه‌های بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران استان‌های سراسر کشور در مشهد خبر داد.
کد خبر: ۸۶۲۲۷۳۸
|
۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرهنگ فریبرز خزایی از برگزاری همایش فرماندهان پایگاه‌های بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران استان‌‌های سراسر کشور در مشهد مقدس خبرداد و تصریح کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های سالانه صورت گرفته در مرکز مقاومت بسیج این نهاد، در نظر داریم تا همایش دو روزه فرماندهان حوزه‌های استانی مراکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران را در جوار بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) برگزار کنیم.

وی افزود: این همایش از یکم تا دوم بهمن ماه سال جاری در هتل دانش مشهد مقدس و با حضور ۷۰ نفر از مدیران و فرماندهان مراکز مقاومت بسیج استانی کشور برگزار می‌شود.

 فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به بخشی از اهداف در نظر گرفته شده این همایش خاطرنشان کرد: پرداختن به موضوعات برنامه‌ای و ابلاغی سال به رده‌های این مرکز در استان‌ها و بررسی برنامه‌های سال آینده که فرماندهان باید آنها را مدنظر قرار دهند از جمله اهداف این همایش دو روزه است.

وی گفت: در حاشیه این همایش برگزاری نشست‌های آموزشی و بهره‌مندی معنوی از برکات مضجع شریف ثامن الحجج(ع) از جمله دیگر برنامه‌های این همایش است.

خزایی با اشاره به نشست‌های آموزشی فرماندهان مراکز مقاومت بسیج عنوان کرد: در این نشست‌ها موضوعاتی از جمله مباحث خانوادگی، سبک زندگی اسلامی ایرانی، تهدیدات و فرصت‌های فضای مجازی و تصمیمات سیاسی منطقه، بررسی و ارزیابی می‌شود.

 وی تعداد شرکت کنندگان در هر دوره از این همایش را که شامل خواهران و برادران بسیجی می باشد ۱۴۰ نفر برشمرد و افزود:قبل از برگزاری این دوره از همایش فرماندهان و مدیران مراکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران دو دوره همایش برادران و خواهران برای فعالان مراکز مقاومت بسیج استانی برگزار می‌گردد که دوره خواهران این همایش درحال برگزاری است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها