حجت‌الاسلام فقیهی:

شوراهای استانی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تشکیل می شود

معاون دبیر شورای عالی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت با اشاره به تشکیل شوراهای استانی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در آستانه روز شهید، گفت: تقویت و غنا بخشیدن به موزه های شهدا و دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران از برنامه های این شوراهاست.
کد خبر: ۸۶۲۲۷۲۶
|
۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی شورای عالی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت، حجت الاسلام سید مهدی فقیهی شنبه 26 دی ماه در دومین همایش فصلی مدیران بنیاد در سال 94 با اشاره به تاریخچه فعالیت شورای عالی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت، گفت: نخستین نشست این شورا 14 مهر ماه سال جاری با ریاست رییس جمهوری و حضور اکثریت اعضا برگزار شد که در این نشست آیین نامه داخلی شورای عالی فرهنگ ایثار و شهادت به تصویب رسید.
وی ادامه داد: بر اساس مصوبات این آیین نامه جلسات شورای عالی هر 6 ماه یک بار به ریاست رییس جمهوری تشکیل می‌شود ضمن اینکه به منظور پیگیری و اجرای مصوبات شورای عالی و انجام هماهنگی‌های لازم بین اعضا شورایی با عنوان شورای هماهنگی و نظارت با حضور نمایندگان تام الاختیار دستگاه‌های عضو تشکیل شد که ریاست آن بر عهده دبیر این شوراست و در هر ماه یک بار تشکیل جلسه خواهد داد.
حجت الاسلام فقیهی در ادامه به مصوبات شورای هماهنگی و نظارت پرداخت و گفت: یکی از این مصوبات تشکیل شوراهای استانی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در آستانه روز شهید است که این شوراها باید در دستگاه‌ها و سازمان‌ها تشکیل شود. دو برنامه این شوراها در سال آینده برای استان‌ها بوده که شامل تقویت و غنا بخشیدن به موزه‌های شهدا و برنامه ریزی با حوزه معاونت تعاون بنیاد برای طرح سپاس و دیدار با خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر است.
معاون دبیر شورای عالی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در پایان با تشکر از زحمات معاونت فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد، گفت: تلاش‌های انجام گرفته در این معاونت بستر و زیرساخت‌های ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را مهیا کرده است.
ارسال نظرات