نوری با اعلام اینکه 30 هزار کارمند بسیجی در استان داریم، خاطرنشان کرد: از این ظرفیت برای فرهنگ‌سازی مناسب در سطح ادارات و ارگان‌ها باید به‌خوبی استفاده کرد.
کد خبر: ۸۶۲۲۶۸۹
|
۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۰

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، شهرام نوری در جلسه شورای عالی قشر بسیج کارمندان استان اظهار کرد: نقش‌آفرینی کارمندان بسیجی در مجموعه جامعه هدف، باید به‌خوبی مشخص شود.

 شهرام نوری  در جلسه شورای عالی قشر بسیج کارمندان استان اظهار کرد: نقش‌آفرینی کارمندان بسیجی در مجموعه جامعه هدف، باید به‌خوبی مشخص شود.

وی با اعلام اینکه 30 هزار کارمند بسیجی در استان داریم، خاطرنشان کرد: از این ظرفیت برای فرهنگ‌سازی مناسب در سطح ادارات و ارگان‌ها باید به‌خوبی استفاده کرد.

مسئول بسیج کارمندان مازندران با اعلام اینکه برای پیگیری مطالبات بسیجیان کارمندان بحث تشکیل شورای قشر بسیج کارمندان در مازندران پیگیری شد، افزود: جلسات شورای قشر به صورت مستمر پیگیری می‌شود و باید مسائل و برنامه‌ها، اثربخشی برنامه‌های بسیج کارمندی رصد شود.

وی با بیان اینکه کمک به توانمندسازی ادارات با ظرفیت بسیج کارمندی باید مورد توجه قرار گیرد، افزود: با حضور بسیجیان کارمندان نیاز داریم شاهد کمترین مشکلات در ادارات باشیم.

مسئول بسیج کارمندان مازندران درباره اقدامات انجام شده برای فعالیت شورای قشر بسیج کارمندان مازندران یادآور شد: در سال گذشته بیشتر به کمیت پرداختیم و دلیل آن عدم شکل‌گیری مناسب شورای قشر بود ولی در پایان سال شاکله شورای قشر شکل گرفت.

وی بیان کرد: دفاع از نظام و ارزش‌ها وظیفه بسیج است، در شورای قشر برنامه داریم که از ظرفیت همکاران کارمند بسیجی استفاده کنیم و دفاع مناسبی از نظام و ارزش‌های نظام داشته باشیم.

نوری خاطرنشان کرد: برای اجرای طرح‌های شورای قشر بسیج کارمندی کارگروه‌های تخصصی برای دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی در بسیج کارمندی تشکیل شد.

این مسئول با اعلام اینکه در اجرای کارهای فرهنگی نیاز به صبر و استقامت است، یادآور شد: یکی از اقدامات مدنظر در این شورا فعالیت فرهنگی به صورت منسجم و اقدامات فرهنگی به صورت دست‌جمعی است.

مسئول بسیج کارمندان مازندران تصریح کرد: برای حل برخی از مسائل و مشکلات اداری نیاز به تهیه سازوکار مناسب است، به عنوان نمونه برای مبارزه با مفاسد اداری باید برنامه منسجم‌تر در پیش بگیریم.

وی گفت: در بحث مبارزه با مفاسد اداری برنامه منسجمی در دست اقدام است، این برنامه‌ها به صورت مستمر پیگیری و نحوه اجرای آن نیز به صورت خردجمعی پیگیری و از نقطه نظرات افراد برجسته نیز در این راه استفاده می‌کنیم.


ارسال نظرات
پر بیننده ها