مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه خواف:

اقدام اخیر نیروی دریایی سپاه اقتدار جمهوری اسلامی در حفاظت از حاکمیت را نشان داد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه خواف بیان داشت: اقدام اخیر نیروی دریایی سپاه در توقیف دو قایق جنگی امریکا اقتدار جمهوری اسلامی در حفاظت از حاکمیت را نشان داد.
کد خبر: ۸۶۲۲۶۸۳
|
۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام سید الحسینی در جمع کارکنان سپاه ناحیه خواف گفت: سپاه دلسوز کشور است و در هر عرصه ای وارد شده با درایت گام برداشته است.
وی اضافه کرد: پاسداران ثابت کرده اند تحت فرماندهی مقام معظم رهبری سربازان شایسته ای برای حضرت ولی عصر(عج) هستند.

وی اقدام اخیر نیروی دریایی سپاه در توقیف دو قایق جنگی امریکا که به حریم دریایی کشور تجاوز کرده بودند را دارای پیام مهمی برای منطقه و جهان دانست و گفت: یکی از این پیام ها خطاب به کشورهای سر سپرده منطقه بود که این روزها بچه گانه شاخ و شانه می کشند و با این اقدام سپاه ساکت شدند و پیام دیگر این بود که قدرت نمایی سپاه را اثبات و اقتدار و صلابت جمهوری اسلامی در حفاظت از حاکمیت خود را نشان داد.

 سید الحسینی اظهار داشت: نیروهای سپاه با رفتار کریمانه خود نسبت به سربازان امریکایی به جهانیان نشان دادند که در اوج اقتدار نیز رعایت اخلاق را فراموش نخواهند کرد.

در ادامه مدیر روابط عمومی و تبلیغات سپاه خواف افزود: افرین برغیور مردان سپاه پاسداران که با اقدام به موقع خویش بار دیگر ابهت پوشالی امریکا را شکستند.

نورایی ابراز داشت: صلابت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بازداشت تعدادی از نظامیان امریکا در آب‌های سرزمینی ایران اسلامی موجب شعف و شادی ملت در سراسر میهن شد خداوند بر قدرت و شوکت ایرانیان بیفزاید و دعای امام زمان (عج) در حق همه مستجاب شود.


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار