فرمانده سپاه ناحیه چالوس:

مدیران در برنامه‌های دهه‌فجر مکلف به حضورند

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان چالوس با اشاره به اینکه مردم در روزهای سرنوشت‌ساز مسئولان را ارزیابی می‌کنند، گفت: حضور مدیران پیشاپیش مردم در این برنامه‌ها تکلیف است.
کد خبر: ۸۶۲۲۶۶۰
|
۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۴




به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، علی رئیسی در جلسه ستاد گرامی‌داشت دهه‌فجر این شهرستان که در محل فرمانداری چالوس برگزار شد با بیان اینکه معرفی انقلاب به نسل جدید از جمله وظایف مدیران و مسئولان است، اظهار کرد: دشمنان برای لحظه به لحظه انقلاب اسلامی ایران نقشه و توطئه دارند، زیرا این انقلاب موجب بیداری و هوشیاری ملل شده و عزت و جایگاه این انقلاب در دنیا مورد اهمیت بوده و از ارزش بالایی برخوردار است.

فرمانده سپاه ناحیه چالوس توجه به برنامه غبارروبی گلزار شهدا را مهم خواند و تصریح کرد: گرامی‌داشت شهدای انقلاب از جمله برنامه‌هایی است که باید مورد توجه قرار گیرد و باید خانواده‌های این شهدا را مورد عزت و توجه قرار داد.

وی از برگزاری نهضت روشن‌گری در ایام‌الله دهه‌فجر در شهرستان چالوس خبر داد و خاطرنشان کرد: نواختن زنگ انقلاب در سطح مدارس شهرستان، رژه موتورسواران بسیجی و تاکسی‌ها از فرودگاه نوشهر تا مزار گلزار شهدای چالوس، اعزام اکیپ‌های درمانی به روستاها، برگزاری مسابقات ورزشی، افتتاح نمایشگاه و برگزاری نشست‌های بصیرتی از جمله برنامه‌های این ایام است.

وی با تاکید بر اینکه برنامه‌های دهه‌فجر باید با مشارکت گسترده و واگذاری امور به مردم در تمامی مناطق انجام گیرد، گفت: دهه‌فجر تجلی صبر، استقامت و پشت‌کار مردم همیشه در صحنه ایران است و عزت، استقلال و آزادی جمهوری اسلامی ایران مرهون فداکاری شهدا و امام راحل و پیشکسوتانی است که در انقلاب زحمت کشیدند و بنابراین باید قدردان این تلاش‌ها بود.

رئیس اداره گاز شهرستان‌های نوشهر و چالوس نیز در این جلسه با گرامی‌داشت ایام‌الله دهه‌فجر، اظهار کرد: مراسم بهره‌برداری از گاز روستای «کلنو» در بخش مرزن‌آباد که با اعتبار یک میلیارد تومان هزینه از مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی است، در نیمه دوم دهه‌فجر اجرا می‌شود.

رضا باقری از افتتاح ساختمان پست امداد چالوس در این ایام خبر داد و افزود: در صورت در اختیار نهادن ساختمانی از سوی مدیران و مسئولان شهر هچیرود، ما نیز آماده استقرار اداره گاز مستقل در این شهر هستیم.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان چالوس نیز با اشاره به اینکه سه پروژه عمرانی برای ایام‌الله دهه‌فجر در دستور کار ما قرار دارد، اظهار کرد: پروژه مرغ مادر گوشتی که به صورت مشارکتی اجرا می‌شود، از مهم‌ترین پروژه‌ها در این ایام است.

یزدان‌قلی خزایی با بیان اینکه در این پروژه 6 میلیارد تومان اعتبار هزینه شد، گفت: یک میلیارد تومان از این پروژه توسط جهاد کشاورزی و پنج میلیارد تومان نیز با مشارکت بخش خصوصی هزینه شد که در این طرح برای 25 نفر به صورت مستقیم اشتغال‌زایی می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار