خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شیروان در اولین جلسه ستاد گرامیداشت دهه فجر بر هر چه باشکوه تر ، پرشورتر و مردمی تر برگزار شدن برنامه های این دهه تاکید کرد.
کد خبر: ۸۶۲۲۶۴۹
|
۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج، امیری با بیان اینکه همه مردم ایران در قبال انقلاب وظیفه دارند و مدیون هستند گفت: خون های پاک بسیاری در به ثمر نشستن نهال انقلاب ریخته شده و نباید بگذاریم مناسبت های ملی و مذهبی در کشور کمرنگ شود.

فرمانده سپاه شیروان افزود: بهمن نقطه عطفی در تاریخ سیاسی کشور ما است و دهه فجر بهترین فرصت برای معرفی انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن به نسل جوان و آینده ساز این نظام است.

سرهنگ امیری گفت: امام خمینی (ره) بنیانگذار این نظام سه اعتقاد اساسی و راسخ داشت که با تاکید بر آنها توانست انقلاب را به پیروزی برساند و رژیم شاهنشاهی و طاغوت را از کشور بیرون کند.

وی ادامه داد: اعتقاد امام به خدا،مردم و خودش سه اصلی بود که سبب شد ملت ما از ذلت به عزت برسد.

امیری در پایان با بیان اینکه امسال برنامه های متنوع و باشکوهی در دهه فجر برگزار خواهد شد گفت: عطرافشانی گلزار شهدا،5 یادواره شهیدان گرانقدر،دیدار با امام جمعه،نواختن زنگ انقلاب در مدارس،همایش ائمه جمعه و جماعات،برپایی نمایشگاه های عکس و کتاب و اقتصاد مقاومتی، دیدار با خانواده معزز شهدا،مسابقات فرهنگی و ورزشی،نورافشانی آسمان شیروان و حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن از جمله مهمترین برنامه های دهه فجر امسال است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها