یادواره دوازده شهید پایگاه های مقاومت روستاهای ایلی بلاغ,بهستان,ماداباد,وهران,برونقشلاق و قره باتلاق حوزه شهید رجایی سپاه ناحیه ماهنشان در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) روستای ایلی بلاغ برگزار شد
کد خبر: ۸۶۲۲۶۴۸
|
۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۳

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج مساجد و محلات: یادواره ۱۲ شهید روستاهای ایلی بلاغ، بهستان، برونقشلاق و قره باتلاق در روستای ایلی بلاغ حوزه شهد رجایی شهرستان ماهنشان زنجان با حضور اهالی روستا و خانواده های معظم شهدا و مسئولان استانی و شهرستانی برگزارشد.

سخنران این مراسم هادی نژاد یکی از رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس در خصوص شهدای والامقام گفت: شهدا زنده و بر اعمال ما ناظر هستند. از این‌رو ما باید از صمیم قلب اعتقاد داشته باشیم که شهدا زنده‌اند و ما را در به ثمر رساندن این انقلاب کمک و یاری می‌کنند.

وی در ادامه خاطراتی درباره چند مادر شهید بیان کرده و افزود: هر چه داریم به برکت خون شهدا است، شهدایی که از بهترین داشته‌های خود گذشتند تا ما امروز در فضای آرام و با امنیتی زندگی کنیم.

مجتبی برزگر فرمانده سپاه ناحیه ماهنشان  گفت:  تجلیل و تبجیل از شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و مایه ی بقای انقلاب اسلامی است و به برکت شهدای انقلاب، امروزه ایران اسلامی در عرصه های ملی و بین المللی بر قلل رفیع و منیع افتخار ایستاده است.

وی تکریم و تعظیم از مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس را یک وظیفه و ضرورت غیر قابل انکار دانست .

وی  با اشاره به نهضت و قیام امام حسین (ع) اظهار کرد: شهدا با تاسی از اعمال و رفتار حضرت امام حسین (ع) درس فداکاری ، وفاداری ، از خود گذشتگی و شجاعت ، شهامت ، صداقت و ... آموختند و در عمل نیز آن را به اثبات رسانیدند و در راه دفاع از اهداف مقدس اسلام جانفشانی نمودند و حماسه ای جاوید آفریدند.

در بخشی از مراسم با تقدیم لوح سپاس و هدایایی تقدیم از ۱۲ خانواده‌های  گرانقدر شهدا تجلیل شد.

انتهای پیام/ت

ارسال نظرات