خبرهای داغ:
نشست بصیرتی با حضور سردار دکتر حسین سهرابی از فرماندهان گردان های خط شکن عملیات کربلای 5 در سپاه ناحیه شیروان برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۲۲۶۴۵
|
۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج، نشست بصیرتی با حضور سردار دکتر حسین سهرابی از فرماندهان گردان های خط شکن عملیات کربلای 5 در سپاه ناحیه شیروان برگزار شد.

سردار سهرابی با اشاره به انقلاب اسلامی و فراز و فرودهای آن در گذر زمان گفت: یکی از سخت ترین و پیچیده ترین شرایط هر انقلاب در دنیا انتقال بین نسلی آن انقلاب است.

وی با بیان اینکه هر انقلاب در دنیا با هدفی آغاز و برای رسیدن به یک آرمان بلند به پیش می رود افزود: انقلابیون در طی مسیر پا به سن می گذارند و نسل جدید جایگزین نسل قدیم می شود،اگر این آرمان ها و اهداف به درستی به نسل بعد انتقال یابد قطعا انقلاب هزینه کمتری پرداخت خواهد کرد.

دکتر حسین سهرابی گفت: اوایل انقلاب که حضرت امام نهضت را شروع کرد یک نسلی در دامن این نهضت پرورش یافت که همه خصوصیات بارزی چون تحلیل گر سیاسی،اهل مبارزه و مسجد ،حاضر در میادین انقلاب و از همه مهمتر ولایتمداری داشتند.

سهرابی در ادامه گفت: این نسل بعد ها در هشت سال دفاع مقدس زیارت عاشورا را دکترین مبارزه اش با دشمنان قرار داد.

وی افزود: سپاه در عرصه های مختلف انقلاب نقش محوری و کلیدی داشت و آنچه این موفقیت ها را تضمین می کند اخلاص،ایمان،تقوا و توکل،بی اعتنایی به دنیا است.

این فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: سپاه محصول فداکاری ملت ایران است.

وی با اشاره به سخنان شهید بهشتی گفت: پایداری،اخلاص،همبستگی و وحدت،دل را از غیر خدا جدا کردن از ویژگی های یک پاسدار است.

سردار سهرابی  با بیان اینکه نداشتن بلند پروازی در همه زمینه های فکری و فرهنگی قتلگاه انقلاب  است گفت: یک انقلابی نباید محافظه کار باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها