خبرهای داغ:
خبرگزاری بسیج: رئیس حوزه انتخابیه مراغه و عجب شیر گفت: صلاحیت 21 نفر از ثبت نام کنندگان برای نمایندگی مجلس شورای اسلامی از این حوزه از سوی شورای نگهبان تایید شد.
کد خبر: ۸۶۲۲۵۴۸
|
۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، ظفر محمدی، در جمع خبرنگاران افزود: بر اساس اعلام شورای نگهبان صلاحیت 17 داوطلب نامزدی نیز تایید نشده است.
وی، با بیان اینکه علت رد صلاحیت این داوطلب ها عدم احراز هویت و التزام به ولایت فقیه است، یادآور شد: داوطلب های نامزدی که بر اساس نظر هیات مرکزی نظارت بر انتخابات، صلاحیت آن ها تایید نشده، می توانند شکایت خود را تا 29دی به هیات نظارت استان و هیات نظارت عالی کشور ارائه کنند.
محمدی ادامه داد: بر اساس ماده 52 قانون انتخابات و ماده 34 آئین نامه اجرایی آن، این داوطلب های نامزدی در صورت تمایل می توانند به مرکز استان در محل های تعیین شده از سوی دفاتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان مراجعه و پس از تکمیل فرم شکایت، رسید دریافت کنند.
در بررسی صلاحیت های داوطلب های نامزدی دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه مراغه و عجب شیر یک نفر از سوی هیات اجرایی (مراجع چهارگانه) رد صلاحیت شده بود که از سوی شورای نگهبان نیز دوباره رد صلاحیت شد.
در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه مراغه و عجب شیر 38 داوطلب نامزدی ثبت نام کرده بودند که از این تعداد یک نفر روحانی و سه نفر زن هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها