فرماندار شهرستان رشت به منتقدان برجام اشاره کرد و یادآور شد: یکی از منتقدان دولت عربستان بود که به شدت در قبال مذاکرات واکنش نشان می داد و سعی می کرد که ایران به توافقات نزدیک نشود.
کد خبر: ۸۶۲۲۵۲۰
|
۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از سنگر، سیدعیسی مهدوی روز گذشته در میان نمازگزاران بخش سنگر با اشاره به پیشرفت های عمرانی در بخش سنگر این امر را محول به بخشدار سنگر نمود و گفت: بخشدار در فرصتی این ها را اعلام خواهد کرد.

وی افزود: بخشدار سنگر فردی فعال، پیگیر و از خانواده معظم شهید و پرتلاش است.

فرماندار شهرستان رشت با بیان به بحث مذاکرات هسته ای و تحریم ها گفت: در این مذاکرات با رهنمودهای مقام معظم رهبری اقتدار دیپلمات های ما مشخص شد.

وی ادامه داد: خیلی ها می خواستند مانع از حضور مقتدرانه نظام مقدس در منطقه و جهان باشند اما الان تمام دنیا اذعان دارند که بدون حضور ایران مشکلات منطقه حل نخواهد شد.

مهدوی به منتقدان برجام اشاره کرد و یادآور شد: یکی از منتقدان دولت عربستان بود که به شدت در قبال مذاکرات واکنش نشان می داد و سعی می کرد که ایران به توافقات نزدیک نشود.

وی افزود: یکی دیگر از مخالفین این توافق رژیم غاصب صهیونیستی بود که به خاطر در خطر دیدن مقاصد خود پس از توافق مخافت خود را نشان می داد.

فرماندار شهرستان رشت تاکید کرد: دیپلمات قدرتمند ما با هدایت ولی فقیه و تدبیر دولت توانست منتقدان خارجی و داخلی خود را در یک پروسه طولانی اغنا کند.

مهدوی در پایان به اهمیت انتخابات پیش رو اشاره و خاطرنشان کرد: مردم خوب سنگر همیشه در انتخابات حضور حماسی داشته اند.

ارسال نظرات