امام جمعه بردسکن گفت: نیروی دریایی سپاه پاسداران با دستگیری نیروهای آمریکایی در خلیج همیشه فارس ضمن اینکه بار دیگر اقتدار خود را به دشمن نشان دادند، آموزه های دینی را نیز در برخورد با اسرا رعایت کردند.
کد خبر: ۸۶۲۲۵۱۱
|
۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام و المسلمین علی اصغر امینی،  با اشاره به روز شنبه،۲۶ دی ماه، و عبرت گرفتن از این روز که مصادف با سالروز فرار شاه خائن از ایران در سال ۱۳۵۷ بود، بیان داشت: یاد شهیدان نواب صفوی، طهماسبی، واحدی و ذوالقدر از فدائیان اسلام را گرامی می‌داریم که در ۲۷ آذر ۱۳۳۴ جری شمسی در مبارزه با دیکتاتوری به فیض عظیم شهادت رسیدند.

وی بیان داشت: مقام معظم رهبری در جمع ائمه جماعت کشور در مورد اهمیت نماز جمعه و جایگاه آن سخنرانی کردند که به تعبیر معظم له قرارگاه نماز جمعه باید بر اخلاق و دیانت مردم بیفزاید، همانطور که عرصه بسیج یک قرارگاه است.

وی اظهار کرد: مهمترین وظیفۀ ائمه جماعت تبیین حقایق و هدایتگری فرهنگی و سیاسی است و هدایتگری فرهنگی مهم‌تر از حوزۀ سیاسی است.

حجت الاسلام امینی ابراز داشت: هدایتگری در امور فرهنگی بدون همکاری مردم کار سختی است و انتقاد مردم در این امر تأثیر گذار است.

وی به موضوع مهم انتخابات و رعایت حق الناس اشاره کرد و گفت: در امر نظارت باید مواظب حق الناس باشند؛ اگر کسی شایستگی دارد باید تأیید شود وگرنه رد صلاحیت شود.

امام جمعه بردسکن بیان کرد: مقام معظم رهبری در دیدار با مردم قم در ۱۹ دی به تحلیل فتنه ۸۸ که به کودتا تعبیر شد پرداختند و اهداف و علل آن را بیان کردند.

وی خاطر نشان کرد: اهمیت و جایگاه انتخابات آینده، هم وجه داخلی و هم وجه بین المللی دارد و بابد به فهرست های ارائه شده از طرف نیروهای متدین و انقلابی اعتماد کنیم.

وی به ورود دو فروند شناور رزمی آمریکایی به آب‌های ایران اشاره کرد که توسط نیروهای مقتدر دریایی سپاه پاسداران دستگیر شدند.

امام جمعه بردسکن اضافه کرد: نیروی دریایی سپاه پاسداران در این عملیات ضمن اینکه اقتدار خود را به دشمن نشان دادند، آموزه های دینی را نیز حفظ کردند و با مهربانی با آنها برخورد داشتند.

وی در پایان با اشاره به بیانات شهید بهشتی در مورد دشمنی آمریکا با ایران افزود: به آمریکایی‌ها بگویید از ما عصبانی باشید و در این عصبانیت بمیرید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها