مسئول سازمان اردویی استان یزد در گفتگو با بسیج:

اعزام بیش از هفت هزار دانش آموز یزدی به راهیان نور

مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه الغدیر یزد گفت: تاکنون بیش از 7 هزار دانش آموز از استان یزد به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شده اند.
کد خبر: ۸۶۲۲۵۰۸
|
۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۴
سرهنگ حبیب الله سیف الدینی در گفتگو با بسیج با بیان اینکه اردوهای راهیان نور دانش آموزی استان یزد از 11 مهرماه آغاز شده است گفت: طی این مدت توانسته ایم حدود 7 هزار نفر از دانش آموزان استان را در 3 بازه زمانی طی 24  مرحله به اردوهای راهیان نور دانش آموزی به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس اعزام کنیم.

 

مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه الغدیر یزد گفت: از این تعداد 3856 نفر را برادران و 3222 نفر را برادران تشکیل می دهند.

 

وی در ادامه گفت : چهارمین دوره اعزام های دانش آموزی از ابتدای بهمن ماه آغاز خواهد شد که در این دوره نیز بیش از 5 هزار نفر اعزام خواهند شد.
 

سیف الدینی افزود : این کاروانها در دو روز کامل از مناطق عملیاتی دهلاویه ، هویزه ، شلمچه ، شهدای رمضان ، حوزه دفاع مقدس خرمشهر و شهدای اروند بازدید خواهند داشت .همچنین دانش آموزان عزیز یک شب را در نمایش رزمی فرهنگی مردان آسمانی حضور پیدا می کنند . که این برنامه با جذابیت خاصی که دارد روزهای آغازین دفاع مقدس و تهاجم لشکریان بعثی عراق به خرمشهر عزیز را به تصویر می کشد .
ارسال نظرات