مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه تربت جام تاکید کرد: افرادی موجه، مورد اعتماد و حزب الهی را انتخاب کنید تا که در دو مجلس آینده کشور؛ نفوذی و اطلاح طلب آمریکایی جایی نداشته باشد.
کد خبر: ۸۶۲۲۵۰۶
|
۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام سید جعفر احمدی در محفل انس و موّدت پیشکسوتان جهاد و شهادت که به همت کانون بسیج بازنشستگان سپاه امام رضا(ع) و ناحیه مقاومت بسیج سپاه تربت جام برگزار شد، با اشاره به الزامات بازنشستگی افزود: پاسداری مثل روحانیت است، بازنشستگی ندارد، شما هیچ روحانی هیچ مرجع تقلیدی یاد ندارید که بگویند با بیش از 90 سال درس و تحقیق بازنشسته شده است.

وی تصریح کرد: تلاش و مجاهدت علما پاسداری از اسلام ودین است، شئون و ماموریت شما نیز در همین راستا است و تا آخرین لحظه و آخرین نفس ادامه دارد، بنابراین بازنشستگی وکهولت سن نمی شناسد.

وی خاطرنشان کرد: بازنشستگان عزیز ما هوشمند، صاحب فکر، اندیشه، فعال و با بصیرت هستند.

حجت الاسلام احمدی یادآور شد: برخی از بازنشستگی تصور درستی ندارند و به الزامات بازنشستگی پایبند نیستند و نتیجه این تفکر در انزوا، افسردگی، اضطراب و نارحتی قرار گفتن است.

وی ابراز داشت: پیشکسوتان جهاد و شهادت ضمن دیدار چهره به چهره، بایستی تجربیات خود را به پاسداران تازه نفس انتقال دهند.

 مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه تربت جام به مشارکت بیشتر بازنشستگان در برنامه‌های اجتماعی، مذهبی، قرآنی و سیاسی بخصوص انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی تأکید کرد و گفت: اگر می خواهید فردی برگزینید برای خود حجت شرعی داشته و ملاک و معیارهای کاندیدای اصلح را مد نظر داشته باشید.

وی ادامه داد: کاندیدای اصلح باید ساده زیست، مردم دار، متدین، انقلابی، ولایی و دین مدار باشد و ملاک های اسلامی و قرآنی در او هویدا باشد.

وی با اشاره به روش های نفوذ دشمن تأکید کرد: افرادی موجه، مورد اعتماد و حزب الهی را انتخاب کنید تا که در دو مجلس آینده کشور؛ نفوذی و اطلاح طلب آمریکایی با زد و بندهای سیاسی، اقتصادی و... جایی نداشته باشند.

وی در پایان یاد آور شد: تبیین معیارهای کاندیدای اصلح از منظر رهبر معظم انقلاب، حضور و مشارکت حداکثری در پای صندوق های رأی و گفتمان ولایت وفقیه یک وظیفه دینی، قرآنی و ملی است.
گفتنی است؛ در این محفل از همه خانواده های بازنشسته تجلیل شد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها