خبرهای داغ:
معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با بیان اینکه هدف اصلی کاهش طلاق و سن ازدواج و افزایش ازدواج در استان است، گفت: این امر نیازمند فرهنگ‌سازی و اجرای برنامه‎های عملیاتی است.
کد خبر: ۸۶۲۲۴۹۶
|
۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محمدابراهیم الهی تبار امروز در جلسه شورای راهبردی جمعیت و ثبت وقایع حیاتی استان همدان با بیان اینکه جامعه ای فعال و پویا منوط به داشتن جوانانی شاداب است، بیان داشت: موضوع جمعیت یک مقوله مهمی است که باید برنامه‌ریزی های بیشتر و بازنگری‌هایی در این مورد صورت گیرد.

وی با اشاره به سیاست‌های ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری در رابطه با جمعیت گفت: ما در این موضوعات روند بهتری را شاهد بودیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با بیان اینکه ما به دنبال افزایش کیفی جمعیت هستیم نه کمی جمعیت، تصریح کرد: تلاش ما بر این است که نرخ سطح جایگزینی را متناسب کنیم.

وی با بیان اینکه هدف اصلی کاهش طلاق و سن ازدواج و افزایش ازدواج در استان است، عنوان کرد: این امر نیازمند فرهنگسازی و اجرای برنامههای عملیاتی است.

الهی تبار در بخشی از مناطق استان با کاهش جمعیت مواجه هستیم و این امر باعث بروز مشکلاتی خواهد شد بنابراین باید ساماندهی مناسبی صورت گیرد.

وی در ادامه به موفقیت‌های مذاکرات اشاره کرد و گفت: به ثمر نشستن مصوبات ایران در مذاکرات از موفقیت های مهم برای کشور و استان بود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با بیان اینکه دیروز دنیا به بزرگی ملت ایران و حق مسلم تاریخ ایرانیان که برداشتن تحریم های ظالمانه بود رأی داد، عنوان کرد: دنیا شاهد عظمت تاریخ ایرانی شد و صدای فرهیختگی ایران را به گوش جهانیان رساندیم.

وی با بیان اینکه این موفقیت نشأت گرفته از آرای مردم است، گفت: مردم بودند که با عقلانیت خود این موفقیت را کسب کردند.
انتهای پیام/

ارسال نظرات