جانشین فرماندهی سپاه دشتی:

انحراف در حرکت بسیج معنا ندارد

جانشین فرماندهی سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی گفت: گفت: بسیج همواره سعی دارد در گفتار و کردارخود از مسیری که توسط رهبری معظم انقلاب تعیین شده است منحرف نشود و انحراف در حرکت بسیج معنا ندارد.
کد خبر: ۸۶۲۲۴۴۹
|
۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج ازدشتی، غلامعباس احمدی درجمع بسیجیان شهرستان دشتی گفت: بسیج از مجموعه ای انسانی های مخلص و پای کار شکل گرفته است که با چارچوب ها و ضوابط خاص در شرایط مختلف، کارکردهای مختلفی دارندو نقش آفرینی می کنند.

وی افزود: اگرچه بسیج در متن دفاع مقدس موجودیت پیدا کرد، اما با اتمام دفاع مقدس، تلاش آن در عرصه های مختلف نه تنها پایان نیافت بلکه زمینه رشد و تکامل نظام را مهیا ساخت.

غلامعباس احمدی خاطر نشان کرد: تعقل و انتخاب مسیر صحیح از بایسته های یک بسیجی و مجموعه با بصیر بسیج است وبسیجی باهوشیاری هر چه تمام تر از رهبری معظم انقلاب تبعیت کرده و سعی دارد وظیفه شناس و مسئولیت پذیر باشد و در عین حال زمان و مکان و روش درست هر کار را به خوبی بشناسد.

وی ادامه داد: بسیجی هرگز پا از گلیم خود درازتر نمی کند و برای رسیدن به اهدافش، به هر وسیله ای متوسل نمی شود و حدود و مرزها را می شناسد و از آن تجاوز نمی کند.

احمدی اظهارداشت: افتخار می کنیم که در مسیر رشد و تعالی جامعه اسلامی فرمانبر ولی فقیه هستیم.

وی افزود: آنجا که بسیجی حلقه اتصال خود با ولایت فقیه  که به عنوان سیک اصل اجتناب ناپذیر است را فراموش کند یا رها سازد به طور حتم آسیب می بیند و صد البته که با گذشت بیش از سی و شش سال از عمر بسیج همواره مطیع رهبری بود و این مهم را فراموش نکرده است.

ارسال نظرات