خبرگزاری بسیج: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 20 از شروع دور دوم و تکمیلی مجموعه آموزش های طرح خط سفید به 300 نفر از اتوبوس رانان این منطقه جنوبی خبرداد.
کد خبر: ۸۶۲۲۴۳۰
|
۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۲

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ ابوذر ریاضی با بیان این مطلب گفت: به دنبال فعالیت های آموزشی طرح خط سفید، در دور اول آموزش های مقدماتی به رانندگان حمل و نقل عمومی، 3 هزار تاکسی ران، 3 هزار راننده موسسات کرایه اتومبیل و 300 اتوبوسران آموزش دیده اند.

ریاضی با اشاره به حضور عوامل پلیس راهور در دوره های آموزشی افزود: دور دوم مجموعه آموزش های قوانین راهنمایی و رانندگی با محوریت خط سفید به اتوبوس رانان آغاز شده است که هر دو هفته به صورت مداوم برگزار می شود.

وی ارائه آموزش های هدفمند به رانندگان و شهروندان را در ارتقاء فرهنگ ترافیکی بسیار تاثیرگذار برشمرد و گفت: از ابتدای سال تاکنون نیز 21 هزار دانش آموز در 120 مدرسه منطقه 20 تحت آموزش های مبانی ترافیکی قرار گرفته اند و همچنان این روند آموزشی در مراکز آموزشی ادامه دارد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 20 توسعه زیرساخت های ترافیکی در قالب امحای خطوط غیراستاندارد، خط کشی های جدید بر اساس استانداردهای فنی، روکش آسفالت، ایجاد کانال های عابرپیاده، ساماندهی ایستگاه های حمل و نقل عمومی، مناسب سازی گذر عرضی عابران پیاده و بهسازی تابلوهای ترافیکی معابر، و ایمن سازی بزرگراه ها و شریان های اصلی از دیگر اقدامات طرح خط سفید است.

 

ارسال نظرات