دبیر جشنواره تئاتر فجر آذربایجان شرقی:

توان استان در برگزاری این جشنواره بسیار بالاست

خبرگزاری بسیج: دبیر جشنواره بین المللی تئاتر فجر استانی، از توان اجرایی بالای انجمن هنرهای نمایشی این استان در راستای اهداف جشنواره خبر داد.
کد خبر: ۸۶۲۲۴۱۸
|
۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، رامین راستی افزود: نخستین جشنواره تئاتر بین المللی فجر آذربایجان شرقی که در قالب سی و چهارمین جشنواره تئاتر فجر برگزار می شود با حضور بسیاری از گروه های کشوری، استانی و گروه تئاتری از جمهوری آذربایجان از 25 الی 29 دی ماه در مجموعه تئاتر شهر تبریز برگزار می شود و هر روز چهار نمایش در سالن های مختلف این مجموعه به روی صحنه می رود .

وی ادامه داد:‌ آن چه قابل توجه است اینکه از همان روز نخست حضور تماشاگران فهیم در این جشنواره جلوه ی خاصی به آن بخشیده که نشان از درک درست و حضور به موقع آن ها برای تشویق و ترغیب هنرمندان این هنر مردمی را دارد .

راستی اظهار کرد : این جشنواره که برای نخستین بار در استان برگزار می شود، تأثیرات مهمی در ارتباطات فرهنگی خواهد داشت و نقش مهمی در این راستا ایفا می کند چرا که حضور چندین گروه از استان های دیگر با فرهنگ های دیگر می تواند پیوندی محکم را ایجاد و با ظرفیت های موجود می توان پل ارتباط محکمی را بین هنرمندان ایجاد کرد .

راستی، افزود : حمایت مالی اداره کل هنرهای نمایشی برای برگزاری این جشنواره حائز اهمیت می باشد و اگر این حمایت ها بیشتر انجام پذیرد، یقیناً چهره جشنواره دگرگون خواهد شد و قدرت اجرایی بالاتر خواهد رفت .

وی گفت : حمایت های مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و همچنین شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز ، از جمله نقاط قوت در برگزاری جشنواره می باشد .

راستی گفت: جلسات هم اندیشی و نمایشگاه کتاب تخصصی تئاتر از برنامه های جنبی این جشنواره می باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار