فرمانده تیپ پیاده امام صادق (ع) استان بوشهر:
فرمانده تیپ پیاده امام صادق (ع) استان بوشهرگفت: امروز دنیا متوجه نیروهای ایرانی و فرمانده کل قوای ما شده است هرچند هرروز دشمن رنگ عوض می‌کند اما قدرت رویارویی با ایران اسلامی را نخواهد داشت.
کد خبر: ۸۶۲۲۳۹۴
|
۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان دشتی، محمدتقی صفری صبح امروز در جمع فرمانده و پاسداران سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی اظهار داشت: سپاه در مقابل مشرکین، ملحدین، مخالفین، جنایتکاران، تکفیری‌ها و داعش ایستاده است.

فرمانده تیپ پیاده امام صادق (ع) استان بوشهر افزود: سپاه افتخار می‌کند که مرجعی حکیم، فهیم، شجاع، متفکر، آگاه، خردمند، با بصیرت و دوراندیش هم چون حضرت امام خامنه‌ای دارد.

وی با بیان اینکه سپاه مدافع جانانه، عارفانه، حکیمانه، عاشقانه انقلاب اسلامی است، یادآور شد: شهرستان دشتی مردان بزرگی در خود پرورانده و امروز استان بوشهر به دشتی افتخار می‌کند که مردان بزرگی همچون مهدوی، شهریاری، توسلی، ابراهیمی، عاشوری و ... برخواسته از این منطقه دارد.

وی با بیان اینکه سپاه دارای جایگاه رفیعی است اضافه کرد: انقلاب اسلامی دستاوردهای مهم و بزرگی داشته است که یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

صفری بابیان اینکه شهید مهدوی با عشق از انقلاب دفاع کرد، گفت: رویارویی با استکبار جهانی توسط شهید مهدوی بزرگ‌ترین درس تاریخ به استکبار جهانی بود و هیچ‌وقت فراموش نخواهد شد.

وی افزود: امروز دنیا متوجه نیروهای ایرانی و مرجع و فرمانده کل قوای ما شده است هرچند هر روز دشمن رنگ عوض می‌کند اما قدرت رویارویی با ایران اسلامی را نخواهد داشت.

صفری خاطرنشان کرد: امروز دشمن با سرمایه‌گذاری کلان خود قصد نفوذ دارد تا اصول، آرمان، اعتقادات و دین را از ما بگیرد و باید بسیار هوشیار بود.

فرمانده تیپ پیاده امام صادق (ع) استان بوشهر خطاب به وزیر خارجه عربستان گفت: عادل الجبیر وزیر خارجه عربستان امریکا عددی نیست تا چه رسد عربستان سعودی.

وی با اشاره به اینکه ایران اسلامی نسبت به بزرگترین زمین‌لرزها نیز مقاوم است افزود: تنها کشوری که در جهان مقابل استکبار جهانی ایستاده است جمهوری اسلامی ایران است.

صفری به پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دهمین مجلس شورای اسلامی در اسفندماه سال جاری اشاره و تأکید کرد: با انتخاب آگاهانه دور از احساسات فردی که پیرو  ولایت‌فقیه است برای مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی انتخاب کنیم.

وی افزود: امروز نوک پیکان کفار، ظالمان و ریاست‌طلبان به جایگاه ولی‌فقیه است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات