رئیس اداره توسعه منابع انسانی و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان چهارمحال و بختیاری از تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی این اداره خبر داد.
کد خبر: ۸۶۲۲۲۳۴
|
۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ مهراب ملک محمدی گفت: مهلت ثبت نام آزمون استخدامی اداره کل ورزش و جوانان استان تا پایان دیماه (30/10 94)‌ تمدید شد.

وی، افزود: متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش‌ آموزش کشور به نشانی: ww.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت نام در آزمون مذکور اقدام نمایند.

ملک محمدی، تصریح کرد: ضمناً آن دسته از داوطلبانی که قبلاً نسبت به ثبت نام اقدام نموده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام کنند.

وی، با اشاره به سهمیه 71 نفری در وزارت ورزش و جوانان برای سراسر کشور افزود: از این تعداد کارشناس که در دفترچه راهنمای ثبت نام استخدامی کشور عنوان شده است تعداد 3 نفر کارشناس ورزش سهمیه استان چهارمحال و بختیاری خواهد بود.

رئیس اداره توسعه منابع انسانی و پشتیبانی اداره کل اضافه کرد: از تعداد سهمیه های استان یک نفر خانم و دو نفر آقا به عنوان کارشناس ورزش به ترتیب در شهرستان های شهرکرد، اردل( بخش میانکوه) و سامان جذب خواهند شد.

ملک محمدی به استخدامی های سال های 1391 و 1392 اشاره و بیان داشت: خوشبختانه تعداد قابل توجهی از پست های سازمانی در خلال استخدامی های سال های گذشته به کار گرفته شدند و در آزمون پیش رو نیز تعداد 3 نفر کارشناس ورزش را جذب خواهیم کرد؛ اما هنوز تعداد قابل توجهی از پست های این اداره کل خالی بوده که رقم 50 درصد از ردیف های شغلی اداره کل ورزش و جوانان استان را شامل می شود.

وی یادآور شد: دارندگان مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد (فوق لیسانس) به بالا در رشته تربیت بدنی امکان ثبت نام در آزمون فوق را خواهند داشت و برگزیدگان آزمون پس از اعلام نتایج از طرف سازمان سنجش کشور و طی مراحل مصاحبه تخصصی و تامین اعتبار مشغول به کار خواهند شد که احتمالا در سال 1395 این اتفاق رخ خواهد داد.

وی در پایان عنوان داشت: داوطلبین محترم جهت کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از شرایط و نحوه ثبت نام صرفا به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه نمایند.

ارسال نظرات