خبرهای داغ:
امام جمعه قاین گفت: تنها هدف ثبت نام بالای کاندیداها، بهانه گیری و بالابردن آمار مردودی های شورای نگهبان بوده است تا به این نحو به دشمنان گرا دهند که در ایران آزادی و دموکراتی وجود ندارد.
کد خبر: ۸۶۲۲۲۲۷
|
۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین اصفهانی؛ امام جمعه قاین  اظهارکرد: شورای نگهبان یکی از ارکان مهم نظام جمهوری اسلامی است که مهم ترین وظیفه اش تایید صلاحیت کاندیداهای مجلس خبرگان و شورای اسلامی است.

 

وی افزود: بحمدالله از ابتدای انقلاب تاکنون شورای نگهبان در انجام وظایفش موفق عمل کرده است که اگر این شورا وجود نداشته باشد معلوم نیست چه کسانی به مجلس ها وارد شوند و چه بلاهایی را بر سر این نظام بیاورند.

 

امام جمعه قاین تاکید کرد: اعضای شورای نگهبان وظایف سنگینی بر عهده دارند و تاکنون خدمات ارزنده ای را به نظام و کشور ارائه داده اند.

 

حجت الاسلام والمسلمین اصفهانی با اشاره به ثبت نام بالای کاندیداتوری مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در بین این کاندیداها افرادی هم بوده اند که می دانستند رد صلاحیت خواهند شد اما تنها هدفشان از ثبت نام، بهانه گیری و بالابردن آمار مردودی های شورای نگهبان بوده است تا به این نحو به دشمنان گرا دهند که در ایران آزادی و دموکراتی وجود ندارد.

 

وی افزود: مردم در مواجهه با این تفکر و قصد کاندیداهای رد شده، باید همانطور که از رهبری دفاع می کنند از قوانینی که رهبر ایجاد کرده هم دفاع کنند و از هجوم افراد به شورای نگهبان جلوگیری کنند.


منبع: خاورستان

ارسال نظرات
پر بیننده ها