رئيس اداره مراقبت از بيماری‌های وزارت بهداشت تاکید کرد:
رئيس اداره مراقبت از بيماری‌های وزارت بهداشت با بیان اینکه بيماری آنفلوآنزا در كشور از بین رفته است گفت: باید با خود مراقبتی از موج دوم این بیماری پیشگیری شود.
کد خبر: ۸۶۲۲۲۲۶
|
۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال وبختیاری؛ محمود سروش در جلسه‌ مشترك با رئیس و معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشكی شهركرد و كارشناسان بهداشت و درمان اظهار کرد: مسئولین باید با تلاش به مردم در خصوص راه‌های پیشگیری از بیماری آنفولانزا آگاهی ببخشند.

وی با اشاره به شرایط آب و هوایی استان تصریح کرد: مردم استان چهارمحال و بختیاری به دلیل وجود آب و هوای سرد باید بیشتر راه‌های پیشگیرانه را انجام دهند و خود را در مقابل بیماری آنفولانزا حفظ کنند.

رئيس اداره مراقبت از بيماری‌های وزارت بهداشت، بیان کرد: به منظور جلوگیری از بیمار کردن دیگران باید بیمار کارهایی را انجام دهد که می‌توان به استفاده از ماسك، در هنگام عطسه و سرفه از دستمال كاغذی، رعايت فاصله حداقل يك و نيم متر با دیگران اشاره کرد.

سروش از واکسیناسیون مادران باردار در مرداد سال آینده خبر داد و تصریح کرد: مادران باردار، كودكان و افراد سالخورده، افراد مبتلا به بيماری‌های قلبی و عروقی و بيماران مبتلا به مشكلات تنفسی بیشتر از همه اقشار در معرض این بیماری قرار دارند که باید با خود مراقبتی از ابتلا به این بیماری پیشگیری کنند.

ارسال نظرات