خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان مطرح کرد
فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه همه افراد جامعه در برابر امر به معروف و نهی از منکر مسئول هستند، گفت: مسئولین باید به این فریضه مهم توجه ویژه داشته باشند تا به دست فراموشی سپرده نشود.
کد خبر: ۸۶۲۲۱۹۸
|
۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار غلامعلی ابوحمزه در جلسه اخلاق که با حضور مدیران ادارات در سالن اجتماعات کمیته امداد شهرستان رزن برگزار شد، با اشاره به اهمیت فریضه امر به معروف و نهی از منکر بیان داشت: با توجه به شرایط کنونی جامعه، مسئولین باید به این فریضه مهم توجه ویژه داشته باشند تا به دست فراموشی سپرده نشود.

وی افزود: همه افراد جامعه در برابر امر به معروف و نهی از منکر مسئول هستند و بر اساس دستور خداوند در قرآن و فرمایشات معصومین(ع) باید به این فریضه مهم عمل کنند تا جامعه ای پاک و سالم داشته باشیم.

فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان تصریح کرد: امر به معروف و نهی از منکر از واجبات و فرایض بسیار مهم و بزرگ اسلامی به شمار می‌رود و افرادی که این فریضه‌ بزرگ الهی را ترک می‌کنند یا در برابر آن بی‌تفاوت هستند گناهکار خواهند بود و کیفری سخت و سنگین در انتظار آنهاست.

وی ابراز داشت: امر به معروف و نهی از منکر نه تنها به اتفاق فقهای اسلام واجب است، بلکه اصل وجوب آن جزو ضروریات دین مبین اسلام به شمار می‌آید.

گفتنی است؛ این جلسه با حضور 60 نفر از مدیران و مسئولین ادارات و امدادگران کمیته امداد شهرستان رزن با هماهنگی سپاه ناحیه شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات