مسئول بسیج سازندگی سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به برگزاری اردوهای جهادی دانشجویی در قالب گروه‌های خواهران و برادران گفت: امسال ۶۰۰۰ دانشجو در قالب اردوهای طرح هجرت به مناطق مختلف استان یزد اعزام شدند.
کد خبر: ۸۶۲۲۱۳۴
|
۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۶
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی ؛ سیدمحمد میرقانعی، مسئول بسیج سازندگی سپاه الغدیر استان یزد روز گذشته در همایش «شکوه هجرت» به مناسبت تجلیل از جهادگران بسیجی استان یزد با اشاره به تلاش بسیج سازندگی در راستای استفاده از نیروی نشاط جوانان در جهت سازندگی گفت: خوشبختانه اردوهای هجرت تاکنون اثربخشی مطلوب و بسیاری در جامعه به ویژه جوانان داشته است.

 

وی افزود: غنی‌سازی اوقات فراغت، کمک به دولت در سازندگی، خدمات‌رسانی و محرومیت‌زدایی، کمک به شناسایی زمینه‌های اشتغال و ایجاد شغل به ویژه برای جوانان و کمک به مردمی کردن اقتصاد مقاومتی در استان از مهمترین محورها و اولویت‌های بسیج سازندگی در استان یزد است.

 

میرقانعی خاطرنشان کرد: امسال بر اساس دسته‌بندی اردوها، در واقع 35 هزار نفرروز در استان یزد در پوشش اردوهای طرح هجرت قرار گرفتند و در اردوهای جهادی هفت روزه بسیج مساجد و محلات، 25 گروه جهادی شامل 200 نفر به مناطق محروم استان اعزام شدند و کار تعمیر و بازسازی 18 منزل مددجویان کمیته امداد و بهزیستی، تعمیر و بازسازی دو خانه عالم و تعمیر و بازسازی پنج مسجد و حسینیه را انجام دادند.

 

وی ادامه داد: در سال گذشته ۵۱۸ نفردانشجو در قالب ۲۷ گروه، و در اردوهای ۷ روزه جهادی، ۱۵۲۴ نفر از اقشار مختلف مساجد و محلات استان یزد شرکت کرده‌اند و امسال نیز ۶۰۰۰ نفر در قالب ۳۵ هزار نفر روز در قالب اردوهای یک، سه، هفت، ‌ ۱۰ و ۱۲ روزه به روستاها و مناطق محروم استان یزد اعزام شده اند.

 


ارسال نظرات