خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج طلاب خراسان جنوبی گفت: شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی یعنی اینکه ما خودمان باید برای کشورمان برنامه ریزی کنیم و لازمه اجرای برنامه های نظام اسلامی و سازندگی، خود باوری و استقلال است.
کد خبر: ۸۶۲۲۱۱۱
|
۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۱

حجت السلام والمسلمین محمد رضا توکلی راد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی با اشاره به جریان تاریخی 26 دی ماه 57 روز فرار شاه از ایران اظهارداشت: این فرار به حول قوه الهی و توجهات وجود امام زمان(عج) و اهل بیت(علیه السلام) و به همت بزرگ مرد تاریخ معاصر، امام خمینی(ره) بود که بعد از فرار شاه انقلابی در ایران بوجود آمد.

مسئول سازمان بسیج طلاب خراسان جنوبی با بیان اینکه ثمره آن روز در تاریخ ایران تنها فرار یک شخص مستکبر از ایران نبود، گفت: ثمره آن از بین رفتن نظام طاغوتی و استکباری، نظام خفقانی و شاهنشاهی بود و وقتی فرار شاه به گوش مردم غیور و با ایمان رسید سبب خوشحالی مضاعف و برگزاری جشن در ایران شد.

وی با اشاره به اهداف امام خمینی(ره) بعد از پیروزی انقلاب عنوان کرد: امام خمینی(ره) اهداف بلندی برای برپایی نظام جمهوری اسلامی و قرآنی داشتند که بتوانند جامعه را سمت الهی سوق دهند.

توکلی راد با بیان اینکه در دوران حکومت ستم شاهی ظلم های فراوانی به ملت ایران شده بود، یادآورشد: یکی از اهداف نظام اسلامی و امام خمینی(ره) بعد از پیروزی انقلاب اسلامی محرومیت زدایی بود که مردم در محرومیت زدایی تصمیم گیر باشند و لازمه اجرای برنامه های نظام اسلامی و سازندگی، خود باوری و استقلال است.

وی با بیان اینکه شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی یعنی اینکه ما خودمان باید برنامه ریزی برای کشورمان داشته باشیم، عنوان کرد: امام خمینی(ره) سرچشمه مبارزه با بی عدالتی ها بود و برای اجرایی شدن و نهادینه کردن جامعه ای قرآنی و اسلامی تلاش فراوانی انجام داد.

مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه انصارالرضا(علیه السلام) با بیان اینکه تحولات عظیمی در همه حوزه ها بعد از سرنگونی شاه و پیروزی انقلاب اسلامی اتفاق افتاد، گفت: توجه به مناطق محروم و روستاهای کشور و پیشرفت ها و توسعه هایی که در این بخش ها رخ داد همه به برکت انقلاب اسلامی و قرآنی و سرمایه هایی که در جامعه کسب شد بارز و غنی است.

وی با اشاره به اینکه در زمان حکومت شاهنشاهی همه منابع ما بخصوص نفت خرج محرومین، مردم و جامعه نمی شد، یادآور شد: هدف امام خمینی(ره) رسیدن به یک جامعه اسلامی و قرآنی وتوجه به همه محرومین است و ما باید اهداف امام خمینی(ره) و در حال حاضر امام خامنه ای و شهدایی که قبل و بعد به شهادت رسیدند هستیم وباید اهداف آنها را دنبال کنیم.

توکلی راد با تاکید براینکه متاسفانه برخی افراد در جامعه حرفایی می زنند که هم اهداف امام خمینی(ره) و هم راه ایشان را در جامعه زیر سوال می برند، گفت: کسانی در جامعه جزء خواص و رنج کشیده انقلاب بودند ولی مسیر و حرکتی که دشمن می خواست در دام دشمن افتادند و مسیر را اشتباه رفتند و به جای حمایت از انقلاب و ولایت از دشمن حمایت کردند.

مسئول سازمان بسیج طلاب استان متذکرشد: باید با حرکت در مسیر درست از ولایت حمایت کنیم و با حضور در انتخابات و بهترین و اصلح ترین شخص بر اساس حکم سکاندار جامعه ولی امر مسلمین حرکت کنیم و امیدواریم روزی پرچم پر افتخار انقلاب اسلامی به وسیله رهبری جامعه امام خامنه ای(حفظه الله) به دست امام عصر(عج) برسد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها