مسوؤل نمایندگی ولی فقیه تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر:

امروز چشم طمع دشمن به خبرگان رهبری است

مسؤول نمایندگی ولی فقیه تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: امروز چشم طمع دشمن به خبرگان رهبری و مجلس است.
کد خبر: ۸۶۲۲۱۰۱
|
۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۵





به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، حجت‌الاسلام عبدالکریم اعلمی‌نژاد صبح امروز در گردهمایی سیاسی کارکنان تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به اینکه ایران اهل تعامل و مذاکره است نه هر مذاکره‌ای، اظهار داشت: ایران مذاکره را در جهت نظام را پذیرفته و هیچ وقت زیر بار زور نخواهد رفت.
 
اعلمی‌نژاد با تمجید عملکرد نیرو دریایی سپاه در دستگیری نیروهای نظامی آمریکا در مرزهای آبی ایران، ادامه داد: این اقدام سپاه آمریکا را تحقیر و باعث اقتدار و سربلندی کشور بود.
وی با اشاره به اینکه تا زمانی که دشمنی دشمنان اس و ما مشکل داریم دشمن نخواهد گذاشت مشکلات ما کمتر شود، افزود: حضور حداکثری و آگاهانه مردم می‌تواند نقشه‌های دشمن را علیه نظام خنثی کند.
این مقام مسؤول با تاکید بر اینکه کسی که نماز نمی‌خواند لیاقت مجلس ندارد، عنوان داشت: مردم نباید کسانی که متعهد، دلسوز و پایبند به نظام نیستند انتخاب کنند.
اعلمی‌نژاد گفت: همه ما موظفیم که فرد اصلح را برای مجلس خبرگان رهبری و همچنین مجلس شورای اسلامی انتخاب کنیم تا این فرد در خدمت اسلام و آحاد ملت جامعه باشد.
وی با بیان اینکه برای خنثی کردن نقشه‌های استکبارجهانی وحفظ نظام ، تبعیت ازمقام عظمای ولایت و پایبندی به وحدت همه جانبه ضروری است، یادآور شد: اقتدار سی و هفت سال انقلاب اسلامی باید همواره به عنوان یک تجربه موفق مورد توجه قرار گیرد که عامل اصلی آن دو رکن مردم ولایتمدار و رهبری است.
مسؤول ولی فقیه تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر  با بیان اینکه امروز چشم طمع دشمن به خبرگان رهبری و مجلس است، گفت: باید تلاش کرد تا همه در انتخابات شرکت کنند و مولفه‌هایی که امام خمینی(ره) و رهبری را مدنظر خود قرار داده و انتخاب اصلح کنیم.
وی خاطرنشان کرد: تحقق خواسته‌های رهبری در این انتخابات با حضور حداکثری همه آحاد مردم و انتخاب اصلح تحقق پیدا می‌کند تا دشمنان در توطئه‌های خود مثل هميشه ناكام و رسوا شوند.
 

ارسال نظرات