محمدرضا دشتی از برگزاری بیست و نهمین نشست از سلسله نشست‌های سبک زندگی اسلامی با موضوع «گره زندگی» خبر داد.
کد خبر: ۸۶۲۱۹۹۸
|
۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد اظهار داشت: در سلسله نشست‌های سبک زندگی اسلامی که تاکنون بیست و هشت دوره آن با موفقیت و با استقبال خوب مردم یزد برگزار شده، تلاش شده است تا مشکلات و دغدغه‌های خانواده‌ها شناسایی شود و با استفاده از راهکارهایی که کارشناسان مذهبی و اساتید روانشناسی ارائه می‌دهند، به رفع این مشکلات بپردازیم.

وی با بیان اینکه رفع بسیاری از مشکلات و ارائه راهکار از سوی صاحب‌نظران می‌تواند بنیان خانواده‌ها را مستحکم کرده و از آمار آسیب‌های اجتماعی نظیر طلاق بکاهد، افزود: تلاش شده در این نشست‌ها با بهره‌گیری از اساتید اثرگذار و مورد قبول مردم، برای این مشکلات چاره‌اندیشی شود.

دشتی خاطر نشان کرد: موضوع‌های این نشست‌ها در مورد مسائل مختلفی از تربیت فرزندان، روابط همسران، روابط والدین با فرزندان، روابط اجتماعی و ... در نظر گرفته شده و نشست بیست و نهم نیز در مورد نحوه ارتباط زوج‌ها با خانواده‌های یکدیگر است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد یادآور شد: این نشست که با عنوان «گره زندگی» برگزار می‌شود، به بررسی راهنمایی یا دخالت والدین در زندگی فرزندان خود می‌پردازد و تفاوت این دو موضوع را هم برای زوجین و هم برای والدین آنها مشخص می‌کند.

وی ادامه داد: این دوره با حضور دکتر ناصر محمدی از اساتید برجسته دانشگاه برگزار می‌شود و ضمن ارائه راهکار، به سئوالات شرکت‌کنندگان در این نشست نیز پاسخ داده خواهد شد.

دشتی خاطر نشان کرد: نشست بیست و نهم قرار است طبق روال هفته‌های گذشته، روز چهارشنبه 30 دی‌ماه از ساعت 18 در فرهنگسرای شهرداری یزد واقع در بلوار شهید صدوقی برگزار شود.

وی با بیان اینکه این نشست‌ها رایگان برگزار می‌شود و شرکت در آن برای همه آزاد است، افزود: علاقمندان به کسب اطلاعات بیشتر از برنامه‌های این سلسله نشست‌ها می‌توانند به نشانی www.yazdfarhang.ir مراجعه کنند.

منبع:فارس

ارسال نظرات