فرمانده سپاه دشتستان:

کسانی که در مقابل ولایت می ایستند انقلابی و دلسوز نیستند

فرمانده سپاه حضرت جواد الائمه (ع) دشتستان گفت: کسانی که در مقابل ولایت می ایستند،در هر پست و مقامی که باشند انقلابی و دلسوز نیستند.
کد خبر: ۸۶۲۱۹۸۱
|
۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۷
به گزارش خبرنگار بسیج دشتستان؛ نعمت الله غلامپور در مراسم زیارت عاشورا در مرقد شهدای گمنام برازجان، که از طرف حوزه مقاومت بسیج اداری حضرت رسول (ص) دشتستان برگزار شد،خاطر نشان ساخت:دو عامل مهم مردم و رهبری باعث پیروزی و تداوم انقلاب هستند که هر دو آنها همیشه همراه و مکمل هم هستند و هرکدام از آنها تعضیف شود دیگری ضربه خواهد خورد.

وی با بیان اینکه ولایت عمود خمیه انقلاب است،تصریح کرد:در انقلاب اسلامی ایران مردم اصل هستند ولی مهمتر از مردم ولایت است و مخالف با آن خیانت به مردم و مخالفت با دین و امامت است.

فرمانده سپاه دشتستان ضمن اشاره به اینکه امروز کسانی که مسئله شورای رهبری را مطرح می کنند قصد تعضیف رهبری را دارند،تاکید کرد :فلسفه زیارت عاشورا دفاع از ولایت است و با قرآئت آن می گوییم:با دوستان ولایت دوست و با دشمنان ولایت دشمن هستیم.

غلامپور افزود:همان طور که در زمان پیامبر(ص) و حضرت علی(ع)برخی از افراد تا حدی همرا آنها بودند و در ادامه جا زدند،اکنون نیز بسیاری از افراد تا مقاطعی از انقلاب، در کنار رهبری بوده اند ولی اکنون منحرف شده و ریزش پیدا کرده اند و ما باید این ریزشها را مطرح کنیم.

وی اضافه کرد:بعضی افراد در زمان امام خمینی (ره)گوش به حرف ایشان نبودند و وقتی امام(ره) به وی گفت بروید در مجلس خبرگان مطرح کنید که نظر من با آقای منتظری در خصوص قائم مقام رهبری نیست،ولی او مطرح نکرد و ساکت ماند و اکنون همان شخص مسئله شورای رهبری را مطرح می کند.

غلامپور گفت:دشمن وقتی حرفش را به زبان آورد خطرناک نیست ولی اگر در دل دشمنی داشته باشد خطرناک است و باید از آن ترسید.

فرمانده سپاه حضرت جواد الائمه(ع) دشتستان در پایان خاطر نشان ساخت:اگر کسی کاری کند که منجر به تعضیف رهبری و باعث جدا شدن مردم از انقلاب شود به شهدا خیانت کرده و در زندگی خیر آن را نخواهد برد.

انتهای خبر

ارسال نظرات
آخرین اخبار