خبرهای داغ:
گردهمایی فرماندهان، سرگروه ها و مربیان صالحین پایگاه بسیج حوزه روستایی عشایری کربلا بسطام به میزبانی پایگاه امام خمینی(ره) روستای میقان برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۲۱۹۷۶
|
۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، گردهمایی فرماندهان،سرگروه ها و مربیان صالحین پایگاه های حوزه بسیج روستایی عشایری کربلا به میزبانی پایگاه امام خمینی(ره) روستای میقان بخش بسطام شاهرود برگزار شد.

در این گردهمایی جانشین سپاه شاهرود در سخنانی با تاکید بر توجه به امر صالحین اظهار کرد: باید به موضوع حلقه های صالحین توجه و دقت شود و در جلسات منظم ماهانه در نیاز سنجی متربیان و موضوعات جامعه و گفتمان رهبری تاکید گردد.

حسین یارمحمدی افزود: ما نیاز داریم تا حلقه های صالحین ما تولید اندیشه و تفکر انقلابی اسلامی کنند و این موضوع باید توسط مربیان و سرگروه ها مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی با تاکید بر فرماندهان پایگاه در موضوع صالحین بیان کرد: ساختار اصلی پایگاه ها نظام صالحین است و تمام برنامه ها باید بر محور حلقه های صالحین برنامه ریزی و اجرا شود و فرماندهان پایگاه در این موضوع نظارت و دقت لازم را داشته باشند.

حجت الاسلام مرتضوی نیز در این گردهمایی با تاکید بر پیشبرندگی و پیشروندگی سرگروه ها و مربیان صالحین گفت: باید سرگروه ها و مربیان ما پیش برنده و پیشرونده باشند و مجموعه را رو به جلو هدایت نمایند.

مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه شاهرود عنوان کرد: نظام صالحین باید در مجموعه پایگاه تلاش نماید تا معرفت،بصیرت،بینش و مهارت بسیجیان را بالا ببرد و توجه شود که نیازهای متربیان به نحوه شایسته و بایسته پاسخ داده شود.

وی افزود: برگزاری حلقه های صالحین باید کیفی باشد و کیفیت اهمیت بالایی دارد و در کنار آن کمیت و حضور اعضا و توجه به موضوعات و مباحث کاربردی و نیاز اعضا انجام گردد.

در این جلسه مربیان صالحین پایگاه به بیان نظرات خود پرداختند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها