آزمايشگاه مركزي دانشگاه صنعتی شاهرود به عضویت شبكه آزمايشگاهي فناوري هاي راهبردي وابسته به معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري درآمد.
کد خبر: ۸۶۲۱۹۷۵
|
۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۵
رئیس آزمایشگاه مرکزی دانشگاه دانشگاه صنعتی شاهرود در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود اظهار کرد: عضویت در شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی ایران از برنامه های اساسی آزمایشگاه مرکزی دانشگاه صنعتی شاهرود بوده که با پیگیری انجام شده و بازدید کارشناس آن شبکه از وضعیت آزمایشگاههای تحقیقاتی دانشگاه توانستیم در فرصت کوتاهی به عضویت آن شبکه درآییم.

دکتر احمد واعظیان در ادامه اظهار امیدواری کرد ان شاءالله بتوانیم پس از طی مراحل قانونی، از حمایتهای مختلف آن از جمله حمایت از خرید تجهیزات داخل و خارج کشور، تعمیر و نگهداری، ارتقاء، کالیبراسیون و تأمین قطعات برای تجهیزات موجود، برگزاری دورههای آموزشی و اخذ اعتبارنامه استاندارد ایزو 17025 استفاده نمائیم.

وی در ادامه عضویت در این شبکه را مطابق دستورالعمل موجود، به صورت آزمایشی اعلام و اظهار امیدواری کرد که با تلاش و فعاليت هر چه بيشتر مدیران و کارشناسان آزمایشگاهها در ارائه خدمات مناسب به مشتريان(درون و برون سازماني ،دولتي يا خصوصي) بتوانیم عضویت قطعی را نیز در طی ارزیابی شش ماهه آینده آن شبکه از عملکرد آزمایشگاههای دانشگاه کسب نمائیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها