خبرهای داغ:
كارشناس مسائل سياسي:

انتخابات يكي از راه هاي نفوذ دشمن است

خبرگزاري بسيج:‌محسن نصري، كارشنناس مسائل سياسي اظهار داشت: یکی از راه‌های نفوذ در ارکان نظام مقدس اسلامی، چه در مجلس شورای اسلامی و چه در مجلس خبرگان رهبری و ریاست جمهوری و دولت، مخالفت با نظارت استصوابی شورای نگهبان است.
کد خبر: ۸۶۲۱۹۴۰
|
۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۶
به گزارش خبرنگار خبگرزاري بسيج در اصفهان، محسن نصري، كارشنناس مسائل سياسي اظهار داشت: یکی از راه‌های نفوذ در ارکان نظام مقدس اسلامی، چه در مجلس شورای اسلامی و چه در مجلس خبرگان رهبری و ریاست جمهوری و دولت، مخالفت با نظارت استصوابی شورای نگهبان است.

وی ادامه داد: این مخالفت به منظور نفوذ دادن افراد مدنظر دشمنان در انتخابات و در نهادهای مختلف کشور است، در گذشته شاهد بودیم که در آستانه انتخابات دشمنان به دنبال تحریم انتخابات بودند تا مردم در این عرصه مهم حاضر نشوند، اما امروزه دیگر تحریم انتخابات در دستور کار نیست بلکه دشمنان به دنبال شرکت مردم در انتخابات هستند و تلاش می‌کنند تا در تفکرات مردم و اعتقادات مرد به عنوان صندوق خلق رأی تأثیر گذاشته تا گزینه‌های مدنظر دشمنان از سوی مردم انتخاب شوند.

استاد حوزه و دانشگاه  بيان داشت: چهره‌های اعتدالی و میانه رو و سازشکار با آمریکا، بزک کنندگان چهره آمریکا و کسانی که به آمریکا اعتماد دارند را گزینه‌های مدنظر دشمن برای حضور در انتخابات هستند، مبارزه با نظام از طریق تحریم‌ها، جنگ تحمیلی و فتنه‌ها برای دشمنان بی نتیجه بود به همین دلیل دشمنان به دنبال مبارزه در نظام هستند.

وي افزود: مبارزه در نظام با نفوذ دشمن در نهادها و دستگاه‌های مختلف نظام است، دشمنان در تلاش هستند تا از این طریق موجب فروپاشی نظام از درون بشوند، اشخاصی که مواضع هماهنگ و نزدیک به غرب دارند و افکار و مواضعشان همسو با انقلاب اسلامی نیست، علیه شورای نگهبان و نظارت استصوابی شورای نگهبان جنجال به راه می‌اندازند و موضع گیری می‌کنند.
ارسال نظرات