خبرهای داغ:
امام جمعه موقت اصفهان تشريح كرد:

چگونه دشمن به كشور نفوذ مي كند؟!

خبرگزاري بسيج: حجت‌الاسلام محمدتقی رهبر، امام جمعه موقت اصفهان گفت:معظم انقلاب درباره نفوذ فرهنگی دشمنان در کشور و اهمیت هوشیاری در این زمینه هشدار داده اند؛ تجربه ثابت کرده که دشمنان هرگز دست از توطئه علیه ایران بر نمی‌دارد زیرا امریکا و جریان استکباری هنوز هم از توطئه دست بردار نیست و به دنبال نفوذ در داخل کشور است.
کد خبر: ۸۶۲۱۹۳۹
|
۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۲

به گزارش خبرگزاري بسيج در اصفهان، حجت‌الاسلام محمدتقی رهبر، امام جمعه موقت اصفهان گفت: معظم انقلاب درباره نفوذ فرهنگی دشمنان در کشور و اهمیت هوشیاری در این زمینه هشدار داده اند؛ تجربه ثابت کرده که دشمنان هرگز دست از توطئه علیه ایران بر نمی‌دارد زیرا امریکا و جریان استکباری هنوز هم از توطئه دست بردار نیست و به دنبال نفوذ در داخل کشور است.

وی ادامه داد: آنها به عناوین مختلف فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و مسائل دیگر با استفاده از فرصت‌های مختلف، در صدد ضربه زدن به کشور ما هستند، استکبار در حال حاضر به بهانه‌های مذاکرات و مسائل هسته‌ای، به دنبال آن است که براندازی نظام اسلامی را رقم بزند و در صورتی که این اتفاق صورت نگیرد، نگاه‌های مختلف را در این راستا عوض کند.

امام جمعه موقت اصفهان بیان داشت: آنها به دنبال ایجاد تغییرات در کشور ما هستند و این نفوذ از طریق فرهنگ، رسانه‌ها، عوامل فریب‌خورده آنها و دیگر مسائل صورت می‌گیرد.

وی افزود: آنها به دنبال نرمش مردم ما هستند تا شرایط را به سود خخود تغییر دهند، با این حال، رهبر معظم انقلاب با بیداری و آگاهی بی‌نظیر خود در مقابل جریانی که به دنبال نفوذ بوده، قاطعانه برخورد کردند.

حجت‌الاسلام رهبر افزود: سیاسیون و اقتصادیون ما باید در این زمینه هوشیار و بیدار باشند و اجازه ندهند که عبور کشورهای غربی، زمزمه‌هایی برای نفوذ بیگانگان ما باشد. آگاهی فوق‌العاده رهبر معظم انقلاب اسلامی درس عبرتی برای همه بوده و کوتاه نیامدن در مقابل بیگانه و فریب آنها را نخوردن، اهمیت بسیاری دارد.

وی عنوان كرد: دشمن هرگز ایران را رها نمی‌کند و به دنبال آن است که با بازی‌های مختلف، علیه ایران توطئه صورت گیرد، آنها تلاش می‌کنند که با لحن خاص خود، القاهای مختلفی در کشور صورت دهند و ما باید در زمینه مبارزه با نفوذ بیگانه با هوشیاری بسیار رفتار کنیم.

امام جمعه موقت اصفهان تصریح کرد: امروز مردم ما بیدار هستند و همه باید حواس خود را جمع کنند که به نام مسائل سیاسی، حل کردن مشکلات اقتصادی، روابط تجاری و فرهنگی، سلطه فرهنگی غرب علیه کشور صورت نگیرد.

ارسال نظرات