خبرهای داغ:
دومین یادواره جانباز شهید سید مجتبی علمدار به همت پایگاه ثامن الحجج حوزه شهید ورزنده ناحیه امام حسین(ع) و با حضور فرمانده و جمعی از شورای حوزه شهید ورزنده برگزار شد .
کد خبر: ۸۶۲۱۹۳۴
|
۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، در این مراسم که در بیت شهداء قم برگزار شد حجت الاسلام والمسلمین سید محسن حسینی با تاکید بر جایگاه والای شهید در پیشگاه خدا گفت: شهید چند ویژگی دارد: اول اینکه شهیدان همیشه زنده اند و نزد خدا روزی می گیرند و در زمان شهادت تمام گناهانشان ریخته می شود.

وی با اشاره به اینکه شهدا دارای اجر عظیم هستند، اظهار داشت: مقام شهید به قدری بالاست که خدا در قرآن پاداش آن را به طور واضح بیان نمی کند بلکه از آن به عنوان «اجر عظیم» تعبیر می کند.
دومین یادواره شهید علمدار در قم برگزار شد
حسینی در ادامه ابعاد زندگانی شهید علمدار را بازگو کرد و گفت: انس با قرآن بین تمام شهدا مشترک بود لذا پیکر مطهر برخی از شهدا همچون شهید علم الهدی به وسیله قرآنشان شناسایی شد اگر کسی مشتاق و منتظر شهادت است باید با قرآن و مفاهیم آن مانوس باشد.

در انتها محمد محمد پور مداح اهل بیت در رثای اهل بیت به مدیحه سرایی پرداخت.

گفتنی است شهيد علمدار بر اثر جراحات وارده از شيميايي در بيمارستان امام خميني ساري بستري ودر سن ۳۰ سالگي در تاريخ یازدهم دی ماه سال 1357 به درجه رفيع  شهادت نائل آمدند و در آرامگاه  ملا مجدالدين ساري  در جوار  ديگر همرزمانش  آرام گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها