خبرهای داغ:
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ملایر خبر داد

افتتاح 136 پروژه طی ایام الله دهه فجر در ملایر

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ملایر گفت: در دهه فجر امسال 136 پروژه قابل ‌افتتاح و پنج پروژه کلنگ زنی با اعتبار بیش از 480 میلیارد ریال در ملایر انجام می‌شود.
کد خبر: ۸۶۲۱۹۳۳
|
۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، سعید کتابی در دومین جلسه ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان ملایر ضمن تبریک ولادت امام حسن عسگری با اشاره به برگزاری بیش از یک هزار و 200 برنامه در ایام‌الله دهه فجر در شهرستان ملایر اظهار داشت: امروز 26 دی‌ماه روز فرار شاه از کشور ایران اسلامی بوده و فرار شاه باعث این شروع حرکت‌های مردمی برای رسیدن به پیروزی نهایی انقلاب اسلامی بود.

وی با اشاره به مهم‌ترین ثمرات انقلاب اسلامی ایران بیان کرد: یکی از اثرات بارز انقلاب اسلامی جایگاه بین‌المللی ایران بوده که به برکت این انقلاب در جایگاه‌های برتر دنیا قرار دارد.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ملایر بیان کرد: تمامی دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران قصد جلوگیری از پیروزی انقلاب را داشتند که با رهبری امام خمینی(ره) و حضور گسترده مردم با ایدئولوژی اسلامی انقلاب به پیروزی رسید و دشمنان به اهداف شوم خود نرسیدند.

کتابی با اشاره به برنامه‌های دهه فجر در ملایر بیان کرد: در اجرای برنامه‌های دهه فجر کیفیت اصل کار بوده و نباید تعداد برنامه‌ها مدنظر قرار گرفته شود.

وی لحاظ امیدافزاییو همدلی و هم‌زبانی هر چه بیشتر بین مردم و دولت را از دیگر ضروریات برنامه‌های دهه فجر دانست و بیان کرد: برنامه‌های دهه فجر باید دارای شورونشاط بوده و مسئولین کمیته‌های مختلف در برنامه‌های دهه فجر مراقب تبلیغاتکاندیداها بوده که مراسمی به نفع کاندیدای خاصی برگزار نشود.

معاون فرماندار ملایر گفت: در دهه فجر امسال 136 پروژه قابل‌افتتاح و 5 پروژه کلنگ زنی بااعتبار بیش از 480 میلیارد ریال خواهد شد.

وی گفت: این آمار بر اساس آماری بوده که تاکنون به فرمانداری ملایر رسیده و برخی ادارات هنوز برنامه‌ها و پروژه‌های خود را اعلام نکرده‌اند که به‌احتمال‌زیاد این آمار افزایش خواهد داشت.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر نیز در این مراسم با اشاره به برگزاری 113 برنامه فرهنگی در فرمانداری ملایر بیان کرد: 113 برنامه متنوع فرهنگی تاکنون برای دهه فجر برنامه‌ریزی‌شده که انتظار می‌رود این آمار به 140 برنامه برسد.

غلامرضا جمالی زاده افزود: اداره ارشاد ملایر نیز 27 برنامه متنوع در این ایان برگزار می‌شود که ازجمله مهم‌ترین برنامه‌های آن برگزاری دو جنگ شادی برای اولین بار در ملایر است.

وی افزود: یکی از این جنگ‌های شادی از سوم تا 25 بهمن‌ماه در سینمای فرهنگیان ملایر و یکی دیگر از سوم تا 16 بهمن‌ماه در مجتمع فرهنگی ارشاد ملایرتوسط دو گروه فعال هنری ملایر برگزار می‌شود.

جمالی زاده افزود: برگزاری جشنواره ادبی استان همدان، افتتاح یک کانون فرهنگی دریکی از مساجد ملایر، نشست‌های تخصصی دینی، نمایشگاه کتاب و رونمایی از کتاب فرهنگ ملایر از دیگر برنامه‌های این دهه است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات