رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی کلان شهر تبریز:
خبرگزاری بسیج: رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی کلان شهر تبریز در جمع خبرنگاران گفت: تبریز با 66درصد تحقق بودجه، بیشترین درصد تحقق بودجه را در طی 9 ماه گذشته در میان کلان شهرهای کشور از آن خود کرده است.
کد خبر: ۸۶۲۱۹۲۴
|
۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، علیرضا نوای باغبان با اعلام این خبر افزود: یکی از وظایف کمیسیون بودجه و برنامه ریزی ارائه گزارش عملکرد به عموم مردم است که متاسفانه مدتی است که مغفول مانده است.

وی اظهار کرد: شهرداری نهاد عمومی است که خدمات آن به عمومشهروندان تعلق دارد و بسیاری از درآمدهای آن بصورت عمومی از طریق تعرفه عوارض نوسازی و صدور پروانه و ... به دست می آید بنابراین شهروندان باید در جریان امور مربوط به هزینه ها و درآمد های عمومی قرار بگیرند.

باغبان با بیان اینکه مبلغ بودجه امسال که 2300 میلیاردتومان بوده و از این مبلغ 1500میلیارد تومان آن تاکنون محقق شده بیان داشت: 1100میلیاردتومان این بودجه مختص مرکز و مناطق و 400 میلیارد تومان مربوط به سازمان هاست.


وی با اشاره به تحقق بودجه 45درصدی سازمان ها و 80درصدی مناطق در 9ماه گذشته، تحقق بودجه مناطق را نسبت به سازمان نشان دهنده کارنامه بهتر مناطق و مراکز دانست.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره بهعدم تفاوت در تحقق بودجه سال جاری نسبت به بودجه سال گذشته افزود: تنها تفاوت موجود در بودجه سال جاری افزایش 10درصدی درآمد غیر نقدی شهرداری تبریز نسبت به سال گذشته است.

وی ردیف برخی از درآمدهای شهرداری را درآمد عوارض ساختمان با مبلغی بالغ بر 310 میلیارد تومان، درآمد جرایم ماده 100 با مبلغی بالغ بر 182 میلیارد تومان، درآمد مالیات بر ارزش افزوده با مبلغی بالغ بر 100 میلیارد تومان، درآمد تفکیک ساختمان و زمین با مبلغی بالغ بر 100 میلیارد تومان، وام های بانکی مبلغی باغ بر 100 میلیارد تومان و ... عنوان کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها