فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان ضرورت هم‌افزایی رسانه‌ها در ارتقای سطح آگاهی‌های مردم نسبت به جریان‌شناسی جبهه دشمنان انقلاب را مورد تأکید قرار داد و گفت: رسانه‌ها باید روحیه استکبار ستیزی را در بین مردم نهادینه کنند.
کد خبر: ۸۶۲۱۸۸۰
|
۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۱

به گزارش خبرنگار خبر گزاری بسیج  سردارسرتیپ دوم پاسدار  حسین معروفی صبح امروز در دیدار با قائم‌مقام خبرگزاری تسنیم، مدیرکل استان‌ها و مدیر و خبرنگاران دفتر استانی خبرگزاری تسنیم در سیستان و بلوچستان اظهار داشت: رسانه به‌عنوان مهمترین ابزار در موضوع تأمین امنیت عمومی جامعه مطرح است.

وی ضرورت هم‌افزایی رسانه‌ها در ارتقای سطح آگاهی‌های مردم نسبت به جریان شناسی جبهه دشمنان انقلاب را مورد تأکید قرار داد و با اشاره به اهمیت پرداختن به کارهای فرهنگی به‌صورت جهادی گفت: رسانه باید روحیه استکبار‌ستیزی و روحیه ملی و وطن‌پرستی را در بین مردم نهادینه کند. حضور نیروهای جوان و انقلابی در خبرگزاری تسنیم یکی از ابزارهای مهم علیه عملیات روانی دشمن است و دشمن‌شناسی از ویژگی‌های رسانه‌های راهبردی است.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با تاکید بر بیان فعالیت‌ها و اقدامات انجام گرفته از سوی نهادها و سازمان‌های مختلف نظام در خدمت به مردم به‌ویژه راه‌اندازی بیمارستان‌های صحرایی و اقتصاد مقاومتی تصریح کرد: سپاه با اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی از مقبولیت بالایی در بین مردم سیستان و بلوچستان برخوردار است که با راه‌اندازی 10 بیمارستان صحرایی در مناطق مختلف استان به بیش از 420‌هزار نفر و در بیمارستان صحرایی سدکی هامون به 30 هزار نفر خدمات بهداشتی و درمانی ارائه شده که بالای 4400 مورد آن عمل جراحی بوده است.

وی با اشاره به اینکه هوشمندی، هوشیاری و انسجام لازمه کارهاست، افزود: دشمن در مقابل ما جبهه‌ای عمل می‌کند؛ بدخواهان داخلی انقلاب ممکن است، معاند و دشمن نباشند اما دیدگاه التقاطی دارند.

سردار معروفی گفت: افتتاح فازهای 15 و 16 پارس جنوبی که در عین تحریم‌ها توسط قرارگاه خاتم‌الانبیاء سپاه انجام شده به‌عنوان نماد اقتصاد مقاومتی مطرح است. از سوئی دیگر دستگیری تفنگ‌داران آمریکایی توسط سپاه که به آب‌های سرزمینی کشورمان تجاوز کرده بودند نیز دستاوردی در حوزه اقتدار و امنیت جمهوری اسلامی ایران بود.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه در راستای بیان رشادت‌ها و وفاداری‌های مردم به نظام و انقلاب سال آینده یادواره بزرگ شهدای طوایف در جنوب استان برگزار می‌شود، اظهار داشت: مردم سیستان و بلوچستان به‌عنوان مردمی آگاه و همدل و وفادار به نظام و رهبری هستند که تاکنون این وفاداری و همدلی خودشان را در عرصه‌های مختلف به‌نمایش گذاشتند.

قائم‌مقام خبرگزاری تسنیم نیز در این جلسه با اشاره به حوزه فعالیت‌های رسانه‌ای خبرگزاری تسنیم و ضرورت اطلاع‌رسانی به موقع و با دقت و صحت گفت: در حال حاضر این  خبرگزاری به‌عنوان یک رسانه بین‌المللی با داشتن دفاتر و نمایندگی در کشورهای مختلف از جمله افغانستان، بیروت، سوریه و لبنان به 2 زبان عربی و انگلیسی اخبار را منتشر می‌کند.

عباس درویش‌توانگر در ادامه با تاکید براینکه دستگیری نیروهای آمریکایی نمایش اقتدار فرزندان دلاور و هوشیار سپاه بود، گفت: این دستگیری نشانه اقتدار ملت ایران بود. قبل از انقلاب مقام آمریکایی اگر تشری می‌رفت  کسی حتی سران مملکت نمی‌توانستند کاری انجام دهند اما امروز به برکت اقتدار انقلاب و فرزندان سپاه، آن‌ها را در حالی که دستشان پشت گردنشان بود، دستگیر کردند و اقتدار انقلاب را به آمریکا و جهانیان نمایش دادند.

توانگر افزود: عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی مدیون خون شهدا ‌و رزمندگان و مقاومت ملت ایران در برابر تحریم‌های دشمنان است.

ارسال نظرات