یک نویسنده منتقد در گفتگو با بسیج مطرح کرد
حیدر رحیم پور ازغدی گفت: دولت، اقتصاد مقاومتی را در باور خود نگنجانیده است پس از نظر دور نیست که بتواند رکود را نیز کتمان کند.
کد خبر: ۸۶۲۱۸۶۲
|
۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۸

حیدر رحیم پور نویسنده منتقد در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره بر اینکه رکود توسط دولت کتمان می شود اظهار داشت: دولت، اقتصاد مقاومتی را در باور خود نگنجانیده  است پس از نظر دور نیست که بتواند رکود را نیز کتمان کند.

 وی با انتقاد از اینکه در جامعه ما معمولا قلم فرسایی و بازی با قلم مهمتر دانسته می شود تا ایده ای که توسط قلم منتقل می شود،افزود: یکی از دوستان در هفته گذشته به دیدن من آمد و به نظرات افرادی پرداخت که مقالات من را خوانده اند و ابراز داشته اند عجب  قلمی دارد!


وی گفت: من ده ها مقاله و سند مرتبط ارائه داده ام تا خلافکاری مسیر ادارات و دستگاه های اجرایی را نشان دهم ولی مسئولان خوانده اند و قلم فرسایی را تشویق نموده اند و از بررسی مقاله، ایده یا مصداقی که در آن ارائه شده است توجهی نکرده اند.

این نویسنده منتقد افزود: دولت در ظاهر صیانت از مال ملت را مطرح می کند ولی حقیقت باطنی دولت،سیاست خارجی است یعنی در جهتی گام برداشته که خارجی ها را خوشحال سازد و در نطق های داخلی به گونه ای وانمود می کند که به مذاق ملت خوش بیاید.

وی در تکمیل این مطلب گفت: وقتی منافذ ریز و درشت در اقتصاد ما وجود دارد و بسیاری از مسئولان در داخل و خارج وابستگی هایی دارند پس طبیعی است نمودار اقتصاد مقاومتی به سمت نزولی کاهش یابد چون در غیر اینصورت به منافع بسیاری صدمه وارد می شود.

ارسال نظرات