جشنواره صالحین شهرستان خدابنده اواخر دی یا اوایل بهمن ماه برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۶۲۱۸۶۰
|
۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده سپاه ناحیه خدابنده گفت: جشنواره صالحین شهرستان خدابنده اواخر دی یا اوایل بهمن ماه برگزار خواهد شد.

ولی اله ابراهیمی افزود: یکی از موضوعات این جشنواره انتخاب برترین سایت صالحین است که لذا ملاکهای انتخاب برترین سایت اعلام شده است تا علاقمندان با آمادگی کامل در این جشنواره شرکت کنند.

فرمانده سپاه خدابنده ادامه داد: مهلت تکمیل سایت با ملاکهایی که قبلا ذکر شده بود تا پایان دی ماه است و سایت انتخاب شده در مرحله استانی جشنواره صالحین شرکت کرده و در صورت کسب امتیاز لازم به مرحله کشوری راه پیدا خواهد کرد.

ابراهیمی خاطر نشان کرد: با توجه به نزدیکی موعد برگزاری اختتامیه جشنواره صالحین حلقه های صالحینی که توسط مربی، حوزه مربوطه یا خودشان معرفی شده اند جهت تعیین برترینها مورد ارزیابی قرار می گیرند. وی افزود: امسال در جشنواره صالحین برای انتخاب بهتر برترین حلقه ها ۵گروه ارزیاب برای ۵ مقطع سنی انتخاب شده اند که با حضور در حلقه ها و آشنایی با فعالیتها و ابتکارات هر حلقه، آنها مورد ارزیابی قرار می دهند.

وی ادامه داد: از بین قریب به ۵۰۰حلقه صالحین برادر و خواهر در شهرستان خدابنده حدود ۶۰ حلقه که واجد شرایط بودند شناسایی شده و از بین آنها نیز ۱۲حلقه صالحین برتر در رده های سنی مختلف انتخاب خواهند شد.

ابراهیمی با بیان اینکه در این جشنواره، ۳ حلقه سرگروه ها و یک سایت صالحین برتر نیز در این جشنواره انتخاب و مورد تقدیر قرار خواهند گرفت افزود:جشنواره صالحین بسیج در راستای تشویق و تقویت حلقه‌های صالحین و در راستای تجلیل و قدردانی از ارکان شجره طیبه صالحین برگزار می‌شود و با برگزاری آن خلاقیت‌ها و ابتکارات بسیجیان در اداره حلقه‌های صالحین جمع‌آوری می‌شود

ارسال نظرات