آن افراد و گروههایی که در مسیر انقلاب و رهبری و استکبار ستیزی هستند خودی و کسانی که در فکر تعامل با آمریکا و راه اندازی آشوب در جامعه هستند نفوذی و غیر خودی هستند.
کد خبر: ۸۶۲۱۸۵۲
|
۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده سپاه خدابنده گفت: آن افراد و گروههایی که در مسیر انقلاب و رهبری و استکبار ستیزی هستند خودی و کسانی که در فکر تعامل با آمریکا و راه اندازی آشوب در جامعه هستند نفوذی و غیر خودی هستند.
 ولی اله ابراهیمی افزود: کسانی که به اطلاعات دسترسی دارند می دانند که چه دامهایی برای کشور گسترده شده یا در حال گسترده شدن است تا در حصار اراده و تصمیمات ملت نفوذ کنند و اگر بر فرض، عنصری نفوذی در مجلس خبرگان و یا مجلس شورای اسلامی یا دیگر ارکان نظام وارد شود مانند موریانه از داخل پایه ها را می جود و سست می کند.
 وی با بیان اهمیت و جایگاه بسیج گفت: بسیج از مهمترین خاکریزهای مستحکم نظام جمهوری اسلامی است .
فرمانده سپاه خدابنده ادامه داد: خودی کسی است که به اسلام اصیل , ولایت فقیه , اندیشه های امام خمینی(ره ), رهبری نظام و تبری و مبارزه با دشمنان اسلام و انقلاب, التزام قلبی و عملی داشته باشد و بنابراین تعریف، کسی که هر یک از شرایط ذکر شده را نداشته باشد،غیر خودی است.
ابراهیمی افزود: کسی که اسلام او اسلام امریکایی باشد،به ولایت فقیه اعتقاد نداشته باشد،با اندیشه های امام خمینی (ره ) هم سو نباشد،اطاعت پذیری از رهبری نظام و ولی فقیه نداشته باشد و سر ستیز و مبارزه با دشمنان اسلام و انقلاب نداشته باشد، غیر خودی است.
فرمانده سپاه خدابنده با بیان اینکه بسیج و بصیرت دهی از مهمترین خاکریزهای مستحکم این نظام است به انتخابات در پیش رو اشاره کرد و گفت: مردم باید هوشیار باشند و با بصیرت و آگاهی به کسانی که در خط نظام و انقلاب و دلسوز مردم هستند رای بدهند.

ارسال نظرات