خبرهای داغ:

خوزستان رتبه كشوري مسابقات قرآن دانشگاه آزاد را از آن خود كرد

استان خوزستان در بخش کتبی بیست‌‌ و یکمین دوره مسابقات قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی با حضور بيش از پنج هزار استاد و كارمند رتبه 5 كشوري اين مسابقات از نظر تعداد شركت‌كننده را به‌دست آورد.
کد خبر: ۸۶۲۱۸۲۱
|
۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ،زینب جاسمی‌ زرگانی، دبیر شورای قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان   اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان با شرکت بیش از 5 هزار استاد و دانشجو در بخش کتبی مسابقات قرآن این دانشگاه رتبه 5 کشوری بیشترین تعداد شرکت‌کنند را از آن خود کرد.

وی با اشاره به اینکه مسابقات در دو بخش استادان و دانشجویان برگزار شد، گفت: در بخش کتبی مسابقات ویژه دانشجویان 10 رشته از جمله ترجمه قرآن به زبان انگلیسی و فارسی، احکام، تفسیر قرآن، آشنایی با نهج‌البلاغه و ... در نظر گرفته شده و اساتید نیز در 4 رشته ترجمه و تفسیر قرآن کریم، آشنایی با مفاهیم نهج‌البلاغه، زندگانی چهارده معصوم(ع) و ترجمه انگلیسی قرآن کریم به رقابت می‌پردازند.

جاسمی زرگانی با بیان اینکه 5769 از واحدهای دانشگاهی آزاد اسلامی استان خوزستان در بخش کتبی حضور داشتند، گفت: 15 واحد دانشگاهی و 3 مرکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان برگزارکننده بخش کتبی بیست‌‌ و یکمین دوره مسابقات قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی بودند.

دبیر شورای قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان با اشاره به اینکه بیشترین آمار شرکت‌کنندگان در بخش کتبی از واحد دانشگاهی دزفول با 2150 نفر بوده است، گفت: واحد اندیمشک با 600 نفر، واحد شوشتر با 489 نفر، واحد رامهرمز با 410 نفر بیشترین میزان شرکت‌کنندگان را داشته‌اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها