اردوی آمادگی و حفظ انسجام نیروهای گردان بیت المقدس در کمیجان برگزار شد
فرمانده سپاه ناحیه کمیجان گفت:فراخوان گردان های بیت المقدس باعث ایجاد وحدت و همدلی و شناخت بیشتر اعضا و فرماندهان در سطح گردانها و تمرین فراخوانی یگانی حفظ و انسجام سازمانی و فعالیت های جمعی گردان بیت المقدس می باشد.
کد خبر: ۸۶۲۱۷۷۰
|
۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۷

سرهنگ پاسدار مجتبی مخلص آبادی گفت: بسیج به عنوان ظرفیت راهبردی تامین کننده دفاع مردمی امری اجتناب ناپذیر است، این امر محقق نمی شود مگر در پرتو آموزش و ایجاد آمادگی های فردی و گروهی نیروهای جوان وبا انگیزه که برای نیل به اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمان های مقدس حضرت امالم خمینی (ره) داوطلبانه شرکت می کنند.

وی با توجه به جایگاه بسیار حساس بسیج در نشان دادن چهره نظام جمهوری اسلامی گفت: ایجاد جاذبه در درون جامعه برای مشارکت و جذب هر چه بیشتر جوانان و نوجوانان به سمت الگوهای سازنده مبتنی بر هویت ملی – مذهبی از دیدگاه مقام معظم رهبری، بسیج و بسیجی مسؤولیتی سنگین را به عهده داشت و توانست یک نیروی معنوی مردمی را پایه ریزی کند.

وی ادامه داد: یکی از مأموریت های بسیج مسئله آموزش و ایجاد آمادگی های سازمان یافته بسیج در راستای تحقق اهداف دفاع همه جانبه و امنیت پایدار است که همواره مورد توجه و تأکیدات مقام معظم رهبری (مدظلله العالی) بوده و هست.

وی در پایان گفت:به فرموده امام خمینی (ره) بسیج شجره طیبه و درخت تناور و پر ثمری است که شکوفه های آن بوی بهار وصل و طراوت یقین و حدیث عشق می دهد، بسیج مدرسه عشق و مکتب شاهدان و شهیدان گمنامی است که پیروانش بر گلدسته های رفیع آن، اذان شهادت و رشادت سر داده اند. بسیج میقات پا برهنگان معراج اندیشه پاک اسلامی است که تربیت یافتگان آن، نام و نشانی در گمنامی و بی نشانی گرفته اند.

ارسال نظرات