امام جمعه موقت سبزوار با بیان اینکه ایجاد اختلاف یکی از راهبردهای دشمن در رسیدن به اهداف شوم خود است، گفت: با توجه به انتخابات پیش رو دشمن از این طریق درصدد اختلاف افکنی است.
کد خبر: ۸۶۲۱۶۸۰
|
۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام محمد سلیمانی در خطبه های این هفته نماز جمعه سبزوار با اشاره به انتخابات پیش رو اظهار داشت: دشمن همیشه سعی در ایجاد اختلاف بین مردم جامعه را داشته و اکنون نیز با استفاده از اختلافات انتخاباتی می خواهد نقشه خود را عملی کند.

وی با بیان اینکه بصیرت مهم ترین راهکار مردم در مبارزه با این توطئه ها خواهد بود تاکید کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات نشان از وحدت و همدلی ملت و نظام خواهد داشت.

سلیمانی در ادامه با توصیه مردم و نامزدها به رعایت اخلاق انتخاباتی تاکید کرد و گفت: عدم تخریب رقبا و همچنین رعایت قوانین می تواند انتخاباتی با نشاط را رقم بزند.

امام جمعه موقت سبزوار با اشاره به کشتار شیعیان در نقاط مختلف جهان خاطر نشان کرد: این کشتار است و نباید به وحدت دنیای اسلام ضربه بزند و بلکه مسلمانان باید از این حوادث درس گرفته و به ایجاد وحدت بیشتر بپردازند.

وی با اشاره به شصتمین سالروز شهادت فدائیان اسلام آنها را نگین درخشانی در تاریخ دانست و تصریح کرد: این شهدا در گسترش اندیشه های ناب اسلام نقش بسزایی داشتند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها