خبرهای داغ:
ریاست پارلمان محلی قزوین تأکید کرد:

اقدام قانونی مجموعه شهری در اعطای مجوز ساخت و ساز در هفت سنگان

مجموعه مدیریت شهری قزوین صدور مجوز ساخت و ساز هفت سنگان را بر مبنای مصوبات شورای عالی شهرسازی و معماری کشور و کمیسیون ماده5 استان صادر کرده است.
کد خبر: ۸۶۲۱۶۷۹
|
۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین؛ فرج اله فصیحی رامندی ریاست پارلمان محلی در جلسه اخیر شورای اسلامی شهر با اشاره به جلسه اخیر برپا شده در شورای عالی معماری و شهرسازی کشور که با حضور وزیر مسکن، دکتر حناچی دبیر شورای عالی معماری و شهرسازی، استاندار، شهردار و دیگر مسئولان و متولیان مربوطه با دستور کار هفت سنگان قزوین برگزار شده بود، اظهار داشت: موضوع هفت سنگان در سطح رسانه های کشوری بازتاب داشته و دستگاههایی نظیر سازمان بازرسی کل کشور، کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی و شورای عالی معماری و شهرسازی برای بررسی موضوع مطروحه ورود پیدا کردند.

وی با اشاره به جلسه مذکور یادآور شد: در این جلسه از شهرداری سؤال شد که صدور پروانه و آماده سازی بر چه اساسی بوده است و آیا کاربری زمینها کشاورزی است یا خیر؟ که شهردار قزوین صدور پروانه را بر اساس مصوبه شورای عالی شهرسازی کشور در تاریخ سوم مهر سال 61 اعلام کرد که در آن مصوبه اجازه شهرک سازی برای کارگران فرنخ و مه نخ داده شده است.

ریاست شورا خاطرنشان کرد: علاوه بر این، مصوبه کمیسیون ماده5 را که مجوز شهرک گردشگری در سال 89 صادر کرده است نیز موجود می باشد.

فصیحی با بیان اینکه موافقین و مخالفین این موضوع در جلسه نظرات خود را مطرح کردند، اضافه کرد: در پایان مقرر شد شورای عالی شهرسازی در آینده نزدیک نظر خود را اعلام کند.

وی در خاتمه گفت: مجموعه اراضی هفت سنگان 100 هکتار می باشد که 60 درصد آن هم اکنون احداث شده و 40 درصد باقی مانده است و مساحت مورد اختلاف 60 درصد از 40 درصد باقی مانده است.

1004/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار