سومین مرحله اردوی حلقه سرگروههای صالحین خدابنده در شهر مقدس قم برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۲۱۶۶۷
|
۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مسئول تعلیم و تربیت سپاه خدابنده گفت: سومین مرحله اردوی حلقه سرگروههای صالحین خدابنده در شهر مقدس قم برگزار شد.

حجت الاسلام فیضی افزود: این اردوها با هدف ایجاد انس و الفت بیشتر در بین سرگروهها و مربیان و همچنین ارتقاء سطح معرفتی و بصیرتی اعضا برگزار می شود.

وی اظهار داشت: این اردوها با هدف ایجاد انس و الفت بیشتر در بین سرگروهها و مربیان و همچنین ارتقاء سطح معرفتی و بصیرتی اعضا برگزار می شود.

فیضی درباره حلقه های صالحین گفت: مامریت اصلی حلقه های صالحین،توجه به فعالیت های تربیتی است و روشن است که آموزش مباحث نظری،شامل معرفتی و بصیرتی،ابزاری است که در تحقق تغییر رفتار مورد نیاز خواهد بود،لذا فعالیت های حلقه های تربتی منحصر در جلسات هفتگی نخواهد بود و ارتباط اعضاء با یکدیگر و با سر گروه در خارج از جلسات از اهم فعالیت های حلقه های تربیتی است.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه خدابنده با اشاره به اهمیت اجرا کردن فرمایشات مقام معظم رهبری توسط مربیان و سر گروههای حلقه های صالحین گفت: مربیان و سر گروهها باید در حلقه های صالحین فرمایشات مقام معظم رهبری را به اعضا منتقل کرده و فرمایشات ایشان را مورد عمل قرار دهند تا متربیان در این زمینه به طور کامل در مسیر اصلی و صحیح قرار گیرند.

فیضی بیان کرد: مقام معظم رهبری در دیداری که با بسیجیان و فرماندهان سپاه داشتند به سه مورد اشاره کردند تا خط و مشی مربیان و سرگروههای حلقه های صالحین و افرادی باشد که در تربیت نسل بعدی جامعه نقش دارند، باشد.

وی اضافه کرد: اولین و مهمترین مسئله ای که مقام معظم رهبری تاکید بسیاری بر آن داشتند بصیرت است در آینده نزدیک انتخاباتی را در پیش داریم که باید با بصیرت کافی از نفوذ دشمن جلوگیری شود و جنگ نرمی که توسط دشمن تحمیل شده‌است مطمینا با بصیرت بسیجیان بدون نتیجه خواهد ماند.

فیضی خاطرنشان کرد: تقوا و طهارت دومین اولویت مطرح شده مقام معظم رهبری است، مربیان حلقه های صالحین باید در زمینه تقوای متربیان تلاش کنند.

وی با اشاره به سومین اولویت مقام معظم رهبری گفت: سومین مساله مطرح شده توسط مقام معظم رهبری آمادگی، همبستگی و اتحاد بسیجیان در هر موضوعی است.

فیضی درادامه افزود: فرماندهان سپاه، حوزه ها، پایگاه ها و مربیان و سر گروههای حلقه های صالحین وظیفه خطیری برعهده دارند و باید اولین کسانی باشند که فرمایشات مقام معظم رهبری را اجرا می کنند.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه خدابنده خاطرنشان کرد: استفاده از برنامه های زیارتی، برگزاری جلسات حلقه سرگروهها و نشست بصیرتی از جمله برنامه های این اردو بود.

ارسال نظرات