امام جمعه دره شهر گفت: اگر این اتحاد و اجماع صورت گیرد مردم با دید باز و انتخاب بهترین فرد می توانند راه ارتقا و توسعه شهرستان محروم ما را باز کنند.
کد خبر: ۸۶۲۱۶۶۵
|
۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ حجت الاسلام"محمدجواد قنبر بیگی" امام جمعه دره شهر در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان گفت: حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات نشانگر مردم سالاری دینی، همدلی و هم زبانی ملت ونظام و تعیین سرنوشت مردم به دست خودشان است.

وی با بیان اینکه انتخابات مجلس شوراي اسلامي و خبرگان مهم هستند، اظهار کرد: انتخابات خبرگان به دلیل انتخاب ولی فقیه بعنوان منشا همه جانبه نظام به سمت تکامل بشریت بسیار مهم و اساسی تر است پس مردم باید با دقت و تحقیق بیشتر فرد اصلح را انتخاب کنند.

قنبر بیگی در ادامه اتحاد را نیاز همیشگی استان دانست وتصریح کرد: با توجه به اینکه اتحاد می تواند منشا تحول و خیر باشد، کاندیداهایی که با شعار احساس وظیفه و تکلیف وارد انتخابات شده اند با اتحاد آن را به سر انجام برسانند.

خطیب نماز جمعه دره شهر با دعوت کاندیداها به اجماع یادآور شد: کاندیداهای شهرستان با اجماع و اتحاد دونفر را از بین خودشان با دو گرایش سیاسی مختلف انتخاب کنند.

وی تصریح کرد: اگر این اتحاد و اجماع صورت گیرد مردم با دید باز و انتخاب بهترین فرد می توانند راه ارتقا و توسعه شهرستان محروم ما را باز کنند.

امام جمعه دره شهر در ادامه به موضوع تخریب در انتخابات اشاره کرد و افزود: تعدادی از کاندیداها و هوادارانشان بجای ارائه برنامه ها،اهداف و صحبت در مورد فرد مورد نظر خود در اقدامی غیر اخلاقی به تخریب دیگر کاندیداها می پردازند.

وی با بیان اینکه تخریب باعث کدورت می شود، افزود: برخی نیز با راه اندازی دعوا، تهمت و دشنام به دنبال تحمیل نظر خود به دیگران هستند که اینکار جز خراب کردن اخرت انسان بخاطر دنیای کسانی دیگر هیچ فایده ای نخواهد داشت.

حجت الاسلام قنبر بیگی در ادامه به دستگیری تفنگداران امریکایی توسط سپاه اشاره کرد و افزود: تجاوز، حضور بی اجازه در حریم کشورها و حس صاحبخانه بودن در همه جای دنیا کار همیشگی امریکا بوده است.

وی افزود: بعد از دستگیری تفنگداران متجاوز امریکاییها به پشتوانه ناوهای هواپیما بر خود با تجاوز بدنبال ایجاد رعب و ترس و عقب نشینی ایران بودند که با هشدار مقتدرانه نیروی دریایی سپاه با ذلت عقب نشینی کردند.

نماینده ولی فقیه در دره شهر با بیان اینکه سپاه شاخ شیطان را شکست، تصریح کرد: متجاوزان به آبهای کشور با صلابت دستگیر شدند و با رأفت اسلامی که برگرفته از دین اسلام است آزاد شدند.

وی یادآور شد: عذر خواهی وزیر امور خارجه امریکا و تماسهای مکرر انها برای ازادی تفنگدارانشان نشان از اقتدار و عظمت ایران اسلامی است.

قنبربیگی افزود: این اقتدار  به برکت ولایت، خون شهیدان، ایثارگران و اتحاد ملت ایران به دست آمده و در هیچ جای جهان یافت نمی شود.

امام جمعه دره شهر خاطرنشان کرد: عزیزان نیروی دریایی سپاه و سربازان ولایت به خاطر امن نگه داشتن مرزها قابل تقدیر و ستایش هستند.

ارسال نظرات