رقابت های تیراندازی خواهران رده های سپاه تهران با نايب قهرمانی تیم بسيج به پایان رسید.
کد خبر: ۸۶۲۱۶۴۰
|
۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۵
به گزارش سرویس ورزشی خبرگزاري بسيج، الله کرم نائب رئیس هیئت تیراندازی سپاه و بسیج گفت: مسابقات قهرمانی تیراندازی خواهران رده های سپاه تهران با حضور تیم های فرماندهی حفاظت، حفاظت هواپیمایی، نیروی زمینی سپاه، سازمان بسیج الف، سازمان بسیج ب، سازمان حفاظت سپاه، دانشگاه افسری امام حسین(ع)، سپاه سیدالشهدا(ع) و سپاه محمد رسول الله به مدت دو روز در دو بخش تفنگ و تپانچه در مجموعه ورزشی 5 آذر تهران برگزار شد.

الله کرم افزود: در پایان این مسابقات،در مجموع دو بخش تفنگ و تپانچه، تیم نیروی زمینی سپاه با 1809 امتیاز به مقام قهرمانی رسید و تیم های بسیج الف با 1551 و سازمان حفاظت سپاه با 1475 امتیاز در رده های دوم و سوم قرار گرفتند.

وی با اشاره به نتایج این مسابقات در دو بخش تفنگ و تپانچه هم اظهار داشت: در بخش تفنگ در مجموع تیمی، تیم های نیروی زمینی سپاه، حفاظت سپاه و بسیج الف به ترتیب اول تا سوم شدند و در رده بندی انفرادی این بخش، ناهید شریف نژاد از دانشگاه امام حسین(ع) اول شد، صفورا تجللی از سپاه سیدالشهدا(ع) به مقام دومی رسید و فریبا دلال زاده از سازمان حفاظت سپاه در رده سوم قرار گرفت.

نائب رئیس هیئت تیراندازی سپاه و بسیج تصریح کرد: در بخش تپانچه نیز در مجموع تیمی، تیم بسیج الف قهرمان شد و فرماندهی حفاظت سپاه و نیروی زمینی مقام های دوم و سوم را کسب کردند. همچنین در بخش انفرادی رشته تپانچه نجیبه خشنان از نیروی زمینی سپاه اول شد، زهرا بهرامی از بسیج الف به مقام دوم رسید و نسرین حسینی از بسیج الف روی سکوی سوم ایستاد.
ارسال نظرات