از ابتدای سال جاری تاکنون انجام شد؛

اعزام بیش از 13هزار نفر از دانش آموزان استان به ارودهای راهیان نور

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 13هزار نفر از دانش آموزان استان به ارودهای راهیان نور و مناطق عملیاتی شمال غرب کشور اعزام شده اند.
کد خبر: ۸۶۲۱۶۳۶
|
۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، رشید قربانی در ششمین نشست ستاد هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی و فرهنگیان استان کردستان از اعزام 3هزار دانش آموز استان به مناطق عملیاتی جنوب کشور در قالب اردوی راهیان نور خبر داد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان با بیان این خبر افزود: همزمان با پایان فصل امتحانات نوبت اول دانش آموزان، اولین کاروان راهیان نور دانش آموزی شهرستان ها و مناطق تابعه استان روز دوم بهمن ماه عازم مناطق عملیاتی جنوب کشور خواهند شد.

قربانی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 13هزار نفر از دانش آموزان استان به ارودهای راهیان نور و مناطق عملیاتی شمال غرب کشور اعزام شده اند؛ اظهار داشت: از میزان سهمیه ی استان 3هزار نفر از دانش آموزان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام خواهند شد.

ویهمچنین از برگزاری اردوی راهیان نور با شرکت مدیران و معاونین پرورشی آموزش و پرورش شهرستان و مناطق تابعه استان خبر داد و گفت: قبل از اعزام دانش آموزان به مناطق عملیاتی مدیران و معاونین پرورشی در قالب راهیان نور از مناطق بازدید خواهند کرد تا برنامه ریزی بهتری برای اجرای اردوها اتخاذ شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان با بیان اینکه راهیان نور دارای پتانسیل و ظرفیتی بی بدیلی است که می تواند هویت تربیتی، ‌دینی و ملی را در دانش آموزان نهادینه کند؛ اظهار کرد: باید از این ظرفیت های در اختیار بهره برده و بتوانیم روحیه دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی را در دانش آموزان تقویت کنیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار